Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2025, 17:44   #319
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Ik weet niet of dat voor mij zou werken. Die input die je dan krijgt, is toch niet gestructureerd en je moet steeds onmiddellijk repliceren zonder dat je regels in abstracto kan destilleren en zonder dat je te veel over de vorm kan nadenken. Nu, het blijkt wel dat het voor de meeste mensen zo werkt, maar zelf leer ik altijd via grammatica, drill en lectuur.
Tuurlijk, dat is de zelfstudie he. Maar om dat nu en dan in de praktijk te brengen praat je best ook eens met echte mensen. Het is trouwens zo dat native Duitsers U meestal niet kunnen uitleggen WAAROM wat ge zegt verkeerd is, en het anders moet gezegd worden, maar ze weten wel dat het anders moet. Soms blijft er zo een "opmerking" hangen en dan gaat ge 's avonds uitzoeken hoe dat nu eigenlijk ineen zit he.

Citaat:
Wat de kern van de zaak betreft: klagen over een uiteindelijke prijs van 4 euro per uur voor een cursus is wansmakelijk decadent. Als je dat niet over hebt voor je hobby en je vindt geen andere manier, doe het dan niet.
Inderdaad. Dat zijn mensen die denken dat de overheid een pot goudstukken op het einde van de regenboog heeft he. Het geld van de overheid dat is gewoon wat Jan met de pet moet betalen (als belastingen) he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden