Dienst inkomstenbelasting Ciney. Het duo Cl. Du. en haar overste J.P. De.
Paul, en volgers hier,
Eerst een voorwoord.
In de periode 2012 – 2013 beseften dat we niet konden rekenen op de fiscus of justitie om de uitermate scheve situatie
recht te trekken.
tweede helft 2009 – mijn onbestaande rol in APM&ed bvba is vastgesteld binnen de diensten van de fiscus in Brussel.
mei 2011 – door de BBI (Hasselt) volledig vrijgesproken van ook maar de minste betrokkenheid van mezelf na de
overname van mijn zaak door Coumans Patrick.
mei 2012 – resultaten van mijn onderzoek naar fiscus Namen, top fiscus en ministers.
april 2013 – een vonnis (eerste aanleg) dat bepaald dat het ingediend dossier van de fiscus ontegensprekelijk bewijst dat ik
na de overname (2006) nog steeds de touwen in handen heb en dus de belasting op basis van investeringen gedurende
boekjaar 2007 verschuldigd ben.
Er zat niets anders op dan via fora druk te zetten op de 'foute' mensen binnen fiscus en justitie en info te vinden die ons
konden helpen.
Twee fora leken me geschikt. Dit forum en het juridisch forum.
De reacties had ik niet verwacht .. een meute stond onmiddellijk klaar om het blazoen van fiscus en justitie netjes
te houden. Er is me zowat alles verweten.
Fraudeur, oplichter, fantast, leugenaar, …
Van het juridisch forum is me één opmerking steeds bijgebleven.
“Gezien er bij de fiscus voldoende niveaus aanwezig zijn om de fouten die ik aantoon te herstellen is wat ik beweer niet meer
dan één grote leugen met als enige doel de reputatie van de overheidsdienst en justitie te besmeuren.”
Bewijzen kan niet meer … heel veel draden zijn op dat juridisch forum 'verdwenen'.
Het 'verdwijnen zelf' – op dit forum aangetoond – is tekenend.
Nu, het volgende 'niveau' dat in ons dossier fouten binnen de fiscus zou moeten vermijden is de dienst invordering inkomstenbelasting.
Op 17 maart 2009 krijgt die dienst van de dienst btw-controle de opdracht om de inkomsten van mijn gezin te herzien.
Uit het dossier blijkt dat deze dienst niets anders heeft gedaan dan de bewering van de dienst btw-controle
klakkeloos over te nemen.
Nergens is er ook maar de minste info te vinden dat die bewering wordt gekoppeld aan binnen de fiscus
gekende informatie.
Wagenpark - uitgavenpatroon - inkomsten over een periode van meer dan 25 jaar - info nationale bank ...
Van 'herstellen' van fouten is geen sprake, integendeel.
Er worden 'fouten' bij gecreëerd.
Als enige actie produceert deze dienst één melding van aanslag van ambtswege die dan nog op de koop toe naar
een fout adres wordt gestuurd. Deze melding van aanslag van ambtswege wordt opgestuurd op 31 maart 2009. Wegens
het foutief adres komt de melding niet aan, er komt dus ook geen antwoord.
Op 9 juni 2009 wordt de dienst invordering inkomstenbelasting de eis van betaling van 230.000€.
De brief vermeld niet nader te bepalen inkomsten ten bedrage van 395.000€.
Opmerkelijk: De aanslag zal pas in februari 2010 worden opgestuurd. Ergens wordt deze zo maar eventjes 8 maand tegengehouden...
ergens binnen de administratie heeft men opgemerkt dat er een heleboel niet lijkt te kloppen...
Wat moet er in het dossier worden
'aangepast' – wat moet er binnen het dossier
'verdwijnen' –
wat moet er binnen het dossier worden
'bijgevoegd' alvorens de belasting kan worden opgestuurd?
Het dossier zal dus pas 8 maand later 'klaar' zijn om te 'tonen'.
Het valt ook niet te ontkennen dat die al dan niet opgezette fouten binnen de fiscus hun dossier versterken en de overheid veel geld op brengt.