Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2025, 10:25   #2
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

In het verleden was het inderdaad zo dat werk vinden na je 55ste moeilijk was. Tegenwoordig is dat bijlange niet meer het geval. Maar je moet natuurlijk wel willen. Je hebt 2 soorten 55 plussers. Degene met de reflex om naar een job te zoeken en degene met de reflex om naar het OCMW te stappen. Die eerste zullen een job vinden, die 2e zullen leefloner worden.

Ik vind het echter ook niet zo verassend. Je verliest immers alleen je uitkering als je langdurig werkloos bent. Langdurig werkloos zijn en een 30 jarige loopbaan zijn meestal niet zo compatibel. En degene die overigens wel een 30 jarige loopbaan hebben en beschermd zijn, zullen tegen 2026 zowieso wel weer een job hebben...Hoe slecht kan je je huiswerk maken als je nu uit de lucht komt vallen. Als ik zo een maatregel lees dan is het eerste wat ik aan mijn mensen vraag wat de impact is met een 30 jarige loopbaan, 25 jarige of 20 jarige loopbaan. Maar blijkbaar zijn ze bij de tjeeven en sossen niet zo vooruitziend. Wedden dat ze het bij NVA wel al wisten?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 11 juni 2025 om 10:33.
fox is nu online   Met citaat antwoorden