Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2025, 08:11   #29
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 77.600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is ondertussen nog maar de vraag hoeveel fabrieken wereldwijd Ford nog zal over hebben eind 2025....


Het lijken momenteel enkel de fabrieken van bedrijfsvoertuigen van Ford te zijn die nog gewenste,logische en bruikbare voertuigen afleveren...

Hun personenwagendivisies,zowel Ev's als ICE's zijn,net zoals bij verschillende andere bekende merken ,grondig kapot-gemanaged...

De fout is bij allemaal hetzelfde,jaren geleden besloten politici en managers gezamelijk dat ze enkel nog autos zouden maken die zij bepaalden,NIEt wat hun klanten eventueel wel zouden willen...

De gevolgen zijn zichtbaar......mensen vertragen serieus hun autowissel.Eerst 5 jaar,dan 15 jaar.Miljoenen autos zijn niet meer besteld in wat uitgerekend de "mature" markten zijn.Bij ons zijn ook Ford meer en meer "fiscale construkties",NIET wat de klanten eigenlijk willen maar onderdeel van een "bedrijfswagenpakket"...De typische chauffeur van zo een "bedrijfswagen" zou in geen miljoen jaar ZELF,met EIGEN CENTEN,de bak gekocht hebben die hij/zij nu ganse dagen rijdt...(de ENORMITEIT hiervan.......ganse produktielijnen bij Ford en bij de anderen hangen af van de fiscaliteit...de macht van de staat...)

De onderkant van de markt (een GROEIENDE populatie) kan de boom in....ook bij het "Amerikaanse Volkswagen".Bij Ford is men ook al lang de wijsheid van Henry Ford vergeten.....
Als ik om me heen kijk zie ik opvallend veel Puma's en Kuga's rondrijden.

Limburg geeft mss een vertekend beeld omdat nog veel ex-Fordwerknemers Fordkorting krijgen.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 14 juni 2025 om 08:11.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden