pittige topic hier he
uit backup file scr33
vol=vol ok
Stop immigratie en naturalisatie, toch Radicaal van ZWARTEN en alle NIET Blanken in Nederland
Mijn wijk Voorhof delft is nu zeker al 60 procent verkleurd
===========================
==?> (scr33_boek_prowlm, M00)
Afrikaanse, vernegering, verkleuring, ontwitting, Asiel problematiek VOL=VOL ok
De Telegraaf
7 u ·
Twee jonge Somalische broers die in 2021 naar Nederland kwamen, mogen van de rechter uit een asielzoekerscentrum gezet worden. Het COA had in Utrecht met veel moeite een sociale huurwoning voor hen geregeld. De broers willen echter elk een eigen flat of een grotere woning met meerdere slaapkamers.
1900 likes 1600 opmerkingen (meeste zijn anti immigratie, anti pvda groenlinks, PRO EXTREEMrechts )
------------------------
Somalische asielbroers op straat na weigeren sociale huurwoning: ’Te weinig ruimte voor logés’
https://www.telegraaf.nl/financieel/...box=1750422878
--------------------------------
Waldo Wieroe Phagalwa
vol=vol, er moet een beter plan komen mbt het opvangen van kansloze mensen uit zwarte landen ok, ik ben zelf een ZWARTE INdiase Sarnami. Ik moet snel aan een realistische Massa Remigratie plan werken, omdat ik Nederland nu zelf TE ZWART en Teveel Verkleurd en ONTWIT vind en het is mijn mening en gevoel. // Maar misschien is Suriname ook TE ZWART want die mensen daar zijn Zwartkijkers en elke WEEK begint in ZWART Suriname nu helaas met een BLACK MONDAY. // Er bestaat geen inverse hiervan, een zgn WHITE MONDAY als gezegde in de Amerikaanse en Britse spreekwoorden denk ik (Sayings) en ik zal het nog nachecken. // Grenzen POTdicht, Naturalisatie STOP en de hele boel maar met TWK eens laten oprotten. haha hah ja joh dit is de Natte aftrek en vingerdroom van zeker 1,888 MILJOEN inheemse witte Nederlanders denk ik. VOL=VOL haha hhah LIever een inheemse Nederlander de voorkeur geven om een sociale huurwoning te krijgen dan een nutteloze Auslander. // De dynamische en tijdsafhankelijke functie, f(Rechtvaardigheid) (t) is dus echt een EXTREEM Relatief begrip en het is geen simpel thema.
14 m Beantwoorden (week 25, vrijdag 20 juni 2025, om 23: uur middag avond AM nacht Delft) (week 25, vrijdag 20 juni 2025, om 23:28 uur middag avond AM nacht Delft)
Dicky van den Broek
Terug!
7 u
Beantwoorden
Evert Bopp
Ga maar zoeken op Funda
7 u
Beantwoorden
Marja Hummel
Te weinig kamers om te verhuren zekers
7 u
Beantwoorden
Tim van Staverden
Mooi vaker doen . Anders gaan ze toch maar de boel lopen onder verhuren .
7 u
Beantwoorden
Lida Van Aspen
Meteen opzouten naar waar ze vandaan komen
7 u
Beantwoorden