Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2025, 08:29   #29
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
laat ons een koe een koe noemen hé. Ik eet graag koe en ik ga dat niet laten ook al zijn er genoeg andere eiwitbronnen. En ik ga het al zeker niet laten omdat er 1 of andere veganist het zelfs in zijn hoofd haalt om dode insecten als dierenleed te beschouwen.
Wij worden als consument er misschien weer ingeluisd door de europese waakhond voor de voedselveiligheid en de voedingsindustrie die graag meer winst wil maken door vlees goedkoper te maken, zelfs 15% goedkoper dan echt rundsvlees.
Gezonder voor de mens en de planeet beweren ze dan weer.

Daarvoor introduceert Lidl vanaf donderdag 26 juni alvast HYBRIDE VLEES waarbij ze beweren dat het zou gaan om de toevoeging van 40% "plantwaardige" eiwitten en meel van peulvruchten aan rundergehakt.
Maar dat zou dan evengoed het eu-goedgekeurde voedsel-ingrediënt van insecten larvenpoeders kunnen zijn als opstap naar een vleesloze maatschappij want niemand weet wat ze werkelijk in ons voedsel draaien.

De europese unie wil dat wij geen vlees meer eten om het klimaat te redden.
Eiwit-transitie noemt de europese commissie het larvenpoeder dat ze in januari 2025 hebben goedgekeurd als voedsel-ingrediënt.

En als ze ons geen sprinkhanen, insekten en maden kunnen doen eten, dan draaien ze het maar als larvenpoeder met het label hybride door ons voedsel, in rundergehakt of in brood, pasta, etc....zodat wij toch onwetend insekten eten en op termijn vlees helemaal vervangen wordt door ongedierte met uiteraard "plantwaardige eiwitten"....
Ze zijn voor geen haar te vertrouwen.
De rijke elite zal dan, onder het genot van een sappige biefstuk van 100% rood vlees, en door de steun van juichende, idiote vegetariërs en veganisten het onwetende, bedrogen plebs vierkant uitlachen voor het ongedierte op hun bord.