Er zijn weer wat punten en komma's verandert in het voordeel van de rijksten.
Maar ja een docu gezien over Rusland, de Putin jaagt actief op oligarchen. De oligarchen hebben hem gemaakt en nu jaagt hij er op. We kunnen toch niet eindeloze jachtseizoenen organiseren. Dit land is te plat en daarbij vluchten die oligarchen snel weg naar een ander land. Het regime in het zadel houden is het enige dat de bevolking daar wilt. En elke destabiliserende factor die rijker of machtiger wordt, zoals onkruid op gejaagd.
Dien N-va lijkt mij nu niet zo "verslaafd" aan de knoppen v d macht anders hadden ze weer gaan jagen op allerlei protesten. Daarom was het altijd ambras tussen de Tsaren en de Joden...
Terug naar België, ik bedoel een renteniers regering.
Voka is mijn baas. Normaal zit al het geld of veel ervan in de steden wat zit in onze steden, buitenlanders. En er zijn geen wachters en muren meer, vroeger waren dat verstevigde burchten want al de dieven en afval zaten op den buiten. Nu is het omgekeerde aan het gebeuren.
Al het sjiek klein burgerlijk zit op den buiten. En het afval zit in de steden. Ik weet niet hoe Nva dat allemaal juist ziet. Zolang het patronaat maar tevreden is euh. Meer snap ik ook niet van dit beleid....