Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2025, 14:41   #51
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Zonder over de specifieke inhoud van de programmawet in te gaan. Ik vind het goed dat partijen over de partijgrenzen samenwerken. Is een stap vooruit.

Er zijn een resem onderwerpen waar wisselcoalities veel zin maken. Ja over immigratie zullen bvb VB en Groen! het uiterst zelden eens zijn, maar dat zou niet mogen beletten dat ze bij andere onderwerpen kunnen samenwerken.

Stop met dat partijdenken (alles wat partij X zegt moeten we sowieso tegen zijn) en ga meer voor onderwerp per onderwerp bekijken is imo een hele stap vooruit.
Ik vind dat ook een stap vooruit. Ik zeg dan ook nergens dat ze niet mogen samenwerking. Maar die samenwerking heeft natuurlijk een paar dingen duidelijk gemaakt. Dat is waar het over gaat.

Het heeft duidelijk gemaakt dat het cordon gebroken werd op federaal niveau en het heeft ook duidelijk gemaakt dat VB niet geinteresseerd is in zaken die goed zijn voor Vlaanderen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden