Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia
In de meeste gevallen gaat het om wat ik al eerder aanhaalde:
Gaat het om iemands zijn/haar kleur of om die persoon zijn/haar instelling(en) qua geloofsovertuiging of in de samenleving met anderen????
Zij die zich op vlak van samenleven met anderen niet kunnen of niet willen aanpassen aan de rules and regulations zoals wij die al jaren kennen moet men sito presto terug huiswaarts sturen...
Voor zij die van 'einde ende verre' komen juist maar om in 'ons' land de EU in het algemeen alles overhoop te zetten die moet men uitwijzen, dat moet een regel worden in het wetboek daar die personen totaal geen meerwaarde zijn, integendeel. 
|
IN antwoord aan UNiversalia
Miaauw miaauw namastiaauw Universalia,
(01) IK zag net toevallig deze reactie van jou, en een ding wat ik mij afvraag nu: Ben jij ooit hard en pijnlijk Gediscrimineerd of gehaat of bijna in elkaar geslagen omdat jij een Blanke/ arier bent??
(02) jIJ ZOU echt de harde Gewelddadige, ZWARTE Surinaamse Apartheid aan den lijve moeten voelen denk ik, inclusief de extreme HOMOHAAT daar en HindoeHAAT, Blankenhaat, NO JOKE, ik heb alles meegemaakt. OOK als psychiatrische patient ben ik flink gehaat en gediscrimineerd door surinamers overal en nu ook binnen mijn eigen Hindoe en Moslim familie ok.
(03) Deze topic houdt mij nu bezig omdat nu toch de DERDE Wereldoorlog is losgebarsten, en de Navo en Duitse generaals verwachten een harde aanval van Rusland binnen 5 jaar, en een keiharde First Strike met 500 Raketten zou al FATAAL kunnen zijn voor heel Europa ok. ER zijn vele First Strike scenario's te bedenken mbt Rusland, en zelfs Iran kan opeens toch Europa aanvallen. IK ben er zeker van dat alletwee hier paramilitaire units hebben klaarstaan.
(04) De biologische noodzaak van Rassenhaat en Rassendiscriminatie is dus iets wat mij bezig houdt nu en het is geen fantasie en geen leugen. Heel ingewikkelde materie is dit ok.