Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen
Terwijl het enige unieke aan wat de nazi's deden, is dat ze het gewoon op een veel efficientiere manier deden.
Tal van volkeren / staten (ik verwijs vaak naar Turkije, maar dat is louter om u wat te plagen) hebben in het verleden geprobeerd om andere volkeren uit te roeien.
Het enige dat uniek is aan nazi-Duitsland, is dat men er een industrieel proces van heeft gemaakt. Wat de "wilden" doen met machettes in Rwanda, deed Duitsland via een effiënte administratie.
|
hasha haha joh, TheFourHorsemen;10508824,
onderzoek de genocides in de Harde Natuur eens dan zal je zien dat de Nazies heel soft waren. Waarom mochten NEGERS niet de eer krijgen van een 'vrij dure Nazi-behandeling' in al die douches, gaskamers en verbrandingsovens in Nazi Duitsland en POLEN??
ruim 108.000 Nederlandse JODEN mbv van NS treintjes he dus met nette Betaalde tickets ok helemaal naar vernietigings kampen in Duitsland transporteren is toch het UNiekste van het Duitse Nazisme denk ik.
Welke dictator deed dit eerder daarvoor ook zo?? Er waren duizenden Dictators voor 1940 die veel meer mensen lieten vernietigen ok, de lijst past niet op een A4tje, inclusief in hindoe India, China bloedbaden, Japanse Shogun oorlogen met tientallen miljoenen doden.
Japanse leger WOII had ook Duivelse vernietigingskampen met miljoenen BLANKEN en mixen, nou ga dat maar onderzoeken. Hier hoor je nooit iets over.
=====================
NU zijn er al pakweg 13 miljard mensen op aarde, herstel he vd 8 miljard. Dus ik denk dat er hele bloedige genocides aankomen na 2040, als de superstormen losbarsten met EXTREEM Koude winters en Extreem HETE zomers.
OM 1 miljard mensen op te ruimen kan je uitrekenen hoeveel Hitlertjes je nodig hebt he, en Hitler scoorde nog laag, ruim 6 miljoen joden en rest totaal net 20 tot 30 miljoen Blanke Europeanen, incl burgers.
God en Satan zijn druk bezig met Hitlertjes te Klonen denk ik, klei molens draaien overuren in de LOW Tech Produktie HAL vd HEL, HADES Wereld Fabrieken: Duitse Nazi HEL. Wel nog gewoon handmatige produktie denk ik.
===================