Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Het gaat er mij om dat je met een benzinewagen nog steeds zelf bepaalt hoe en naar waar je ergens wil rijden wanneer je wil genieten van enig rijplezier.
Je route uitstippelen is dan nergens voor nodig
Je hoeft dan niet eerst op allerhande apps en toestanden rekening te houden zoals dit het geval is met een EV.
Het doel is de weg.....iets dat stilaan tot het verleden behoort. 
|
Na 6 jaar elektrisch rijden ga ik u dat eens uitleggen: eigenlijk moet je met een EV helemaal niet bezig zijn met het laden, je geeft gewoon de coordinaten in van uw trip target, en klaar is kees, de auto doet de rest
Nog gekker, hij doet net zoals bij een fossiel aanpassingen van wegen in functie van files
En wat helemaal juist is, hij kijkt naar de snelheid van laden van laadpalen en beslist dus om u naar een laadpaal te leiden wanneer hij moet tanken zoals een fossiel. Maar dan liefst een snelle 150kw laadpaal en hij zorgt dat hij zo rap mogelijk vol is Het verchil is dat je dan idd een tien minuutjes tijd hebt om te shoppen, koffietje te drinken, snakske te eten, maar opletten de auto is altijd sneller klaar dan de mens

moret zeggen het equivalent bestaat niet voor fossiel dat je naar een station geleid wordt om te tanken
En na 6 jaar kan ik zelfs zeggen je bent helemaal niet verplicht van te tanken waar hij dat suggereert want als dieplek u niet aantstaat rij je gewoon verder naar de volgende