Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2025, 01:36   #28
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking DERDE Wereldoorlog kan beste NU meteen officieel starten ...

ja ik kreeg nog zonet een te gek idee om dit Joods/ Palestijnse oorlogje op een dierlijke wijze uit te vechten, en het kan in theorie het allerbeste zijn voor beide kampen.

Het komt erop neer dat dus zowel de Joden als de Palestijnen legaliseren in hun grondwet om elkaar dus op te eten, net zoals SuriKoelie ratten dat ook zouden doen, als er voedselschaarste is of als een andere zieke rat dus doodgaat van de honger. En geloof mij, ik heb dit zelf nu meegemaakt met het lagere SuriKoelie ratjesvolk.

Nu vechten ze toch al ruim 70 jaar als mensbeesten met elkaar en ze hebben zich tot de tanden bewapend om elkaar dus af te maken en het is een hele KLEINE stap om echt BEESTmens te worden, als zij besluiten om op elkaar te jagen en om elkaar dan lekker op te eten.

All HI Tech raketjes en bommen, kogels en tanks zijn dan overbodig denk ik, ze kunnen gewoon op elkaar gaan jagen elke dag met stenen, knuppels, houten speren, net zoals de oeraapjes het deden en dan kunnen beide kampen elke dag feesten bij de Barbecue in hun woestijntjes waar zij elkaars vers gevangen vlees dan lekker opeten samen.

Dit idee klinkt idioot maar het is toch heel slim en natuurlijk ok. Menselijke eiwitten zijn feitelijk het allerbeste voor mensen zelf dus kannibalisme is super gezond en het kan de overbevolking perfekt bestrijden.

==========================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden