Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2025, 14:45   #79
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
En u hebt duidelijk niet begrepen of wil het niet begrijpen dat de sociale zekerheid opgevreten word door de import van zandbakvolk die ons leegzuigt met medeweten van de regering, zowel de huidige als al de vorige, als macro economist zou dat toch niet moeilijk zijn om te begrijpen.
Nu zoals véél hier zitten ze liever in de kont te draaien van de wever en zijn onbekwame kliek reserve politiekers.
Het is je misschien niet opgevallen, maar ik heb nergens enige opmerking gemaakt over de diverse uitgavenposten van de sociale zekerheid. Ik stel enkel en alleen dat de inkomsten op dat vlak niet voldoende zijn om de uitgaven te dekken en dat er dus 2 opties zijn. Inkomsten verhogen en/of uitgaven verlagen.

Als u een boompje wenst op te zetten over de uitgavenverlagingen dan kan dat gerust. Misschien kan u de aanzet geven door cijfers te geven van de diverse uitgavenposten met de etniciteit per post. En misschien dan meteen ook de inkomsten per etniciteit. Dat praat wat gemakkelijker, want met boutades zoals opsouperende zandbakvolkeren zijn we natuurlijk niet veel. Noteer dat ik nergens ontken dat er veel sociale zekerheidsgeld blijft plakken aan pollekes waar het niet zou mogen plakken, maar ik ben iemand die graag maatregelen neemt op basis van objectieve cijfers. Die zijn niet alleen nodig om de correcte beslissingen te nemen, ze zijn ook nodig naar opvolging toe.

Eens we die cijfers hebben kunnen we aanbevelingen formuleren die binnen een wettelijk kader vallen. Want het zal je misschien verbazen, ook de regering is daaraan gebonden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden