Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666
1/Gij denkt toch niet dat ik gans het forum ga doorspitten om u te linken aan den nva.
|
Dat is nochtans de enige manier van correct discussieren. Ik kan u immers 10 tallen voorbeelden geven van posts van mijn hand waar ik inga tegen de beslissingen en partijlijn van NVA. Dat ik het eens ben met de beperking van de werkloosheid in de tijd of dat ik voorstander ben van pakweg kernenergie is een feit en daarin kom ik overeen met NVA. Dat ik pro abortus ben, tegen de meerwaardebelasting, de fuck ups van Ben Weyts is ook een feit en daarmee sta ik nogal lijnrecht tegenover NVA.
Als u me daarmee "linkt" aan de NVA, dan mag je dat altijd proberen, maar je zal van een kale reis terugkomen.
Een ander draadje waarbij je wat ongefundeerde rommel spuit, daar hebben we niks aan hé. Dan houden we het beter hier.
Citaat:
3/ mijn geraas gaat over u Zelfingenomenheid
en dat ge iedereen probeert op zijn plaats te zetten, grootheideswaanzin..... Mijne tikker verkeerd na 74 jaar nog in goede staat, de uwe zou wel eens kunnen enkele slagen overslaan.
|
Ik probeer helemaal niet iedereen op zijn plaats te zetten. Er zitten hier immers discussiepartners die ik wel degelijk respecteer omwille van hun intelligente tussenkomsten, ook al zijn we het niet met elkaar eens. Maar het is nogal moeilijk om respect te tonen voor tussenkomsten zoals de uwe waar er enkel wat geroepen wordt en elke vorm van inhoud ontbreekt. Je weet dus wat je te doen staat.
Citaat:
4/niet alleen een kloon van..... ook nog de woordvoerder van bartholomeus en zuhaleke, en dan beweren dat jij geen nva'er zijt......
|
Ik moet dus opnieuw refereren naar mijn voorgaande tussenkomst. Ik ben het vaker niet eens met De Wever en NVA dan wel. Idem voor Reserve.