Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666
U als nvaer vind het blijkbaar een schitterend idee van zuhaleke, mijn gedacht erover voer alleen het volk in dat werkelijk iets bijdraagt aan de maatschappij, maar dat zal naar uw normen te moeilijk zijn om te begrijpen als economist die mist verkoopt.
Uw zuhaleke juist op het nieuws om haar schitterende idee te promoten, ze staat wel tussen allemaal witte (blanke) kindertjes.
ps, ze vinden nu al geen leerkrachten om gewoon les te geven, en blijkbaar kost da grapje 400 miljoen, ga maar uw kloten gaan afdraaien stomme Vlamingen.
|
Begrijpend lezen is niet voor iedereen even gemakkelijk, dus ik zal het nog eens herhalen. Nergens heb ik gezegd dat ik dit idee van Demir en het Vlaams Belang goed vind. Ik heb immers niet genoeg kennis van de onderwijssector om daar gefundeerde uitspraken over te doen. Dat kon je een paar berichten terug al lezen, maar bon.
Mijn vraag aan u is dan ook wat uw alternatief plan is, want jij bent overduidelijk van mening dat deze poging tot integratie onnodig en/of onwenselijk is.