Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Als het dus "net hetzelfde" is, zullen binnenkort ook die dode chirurg getoond worden op de Franse TV he. Ik heb er nog niks van gezien.
|
Het was ook niet Live voor Groot Publiek zoals Monsieur Macron zen slap van Madame Macron he. Er is dus wat meer Speelruimte om te Fietsen in Andere Richtingen.
Citaat:
https://enquetedujour.fr/author/audrey-parmentier/
Ge kunt niet beweren dat de lulkoek die ge beweert (ge moet het toch maar doen he, meegaan in het idiote verhaaltje dat Brigitte Macron een man is, namelijk haar eigen broer) NET ZOALS die andere poging om iets te verdoezelen werkt, exact waar dat verdoezelen dus niet werkte. Uw "bewijs" is juist een bewijs dat zulke dingen NIET verdoezeld kunnen worden, niewaar.
|
Ik baseer me maar op wat van anderen te lezen is he.
Dat kan waar zijn, dat kan onwaar zijn, er zijn enige aanwijzingen van waar, er zijn geen aanwijzingen van onwaar, terwijl dat laatste, zoals gezegd, eigenlijk POEPSIMPEL is: een dna test, net zoals bij de Sport Atleet>Atletes die winnen bij Atletes.
Wat ik u reeds verduidelijkte met de Koning Albert Verhaal van Vreemd Kweken (Delphine Boel), toendertijd Officieel Verklaard als "Roddel", na 20 jaar en Einde Koningsschap bewezen als FEIT, door dna test, Menier patrickve
Echter, ge ging daar nie op in, uw hier intussen Klassieke Muziek van selecteren en "DUS" stromannen.
Citaat:
Het verhaal is als "smeurkampagne" trouwens bijzonder idioot, want gebaseerd op ingebeelde trans haat, terwijl het echte schandaal, namelijk dat madame Macron een pedofiel is, door iedereen gekend is en niemand daar problemen over maakt. Men ziet daar de Russische oorsprong van trouwens: het idee dat "trans" door de westerse bevolking als schandaliger gezien zou worden dan pedofiel he, is een typische Russische verkeerde inschatting van de Franse mentaliteit. En je ziet ook de Russische frustratie oorsprong in "uit het raam doen vallen" he  . Dat is toch een enorme knipoog naar de "humor" van Russische propagandisten die zelfs hardop met de smoel lachen van de idioten die erin trappen niewaar. Uit het raam vallen is ook een typisch Russische affaire. Dat is niet de manier om politieke tegenstanders in het westen te mollen he. Je had toch 2 seconden kunnen nadenken over al die Russische signaturen, niewaar, Sherlock.
|
Gij plakt daar "smeurkampagne" op, maar kijk, bvb de Weapons of Mass Destruction van Saddam Hoessein, en eerder bvb de Koeweitse Kindekes uit couveuses gesnokt en op de Koude Vloer Gesmeten met Motief de ventilatoren te jatten, door Iraakse soldaten, en nog enige bvb'en, zie men Verzamelonderwerpje daarvoor, BLEKEN "smeurkampagnes" van het Westbloks regimekartel. Ik wist indertijd, gepubliceerd op Front Pagina's, ook niet dat het leugens waren, ik stelde die pas in recente jaren vast als dusdanig, na opzoeken / tegenkomen.
Citaat:
Maar ja, logisch nadenken is niet wat de sterkste kant is voor slachtoffers van, of verspreiders van, Russische platvloerse propaganda niewaar.
(en kom niet af met "Amerikaanse", het Trumpisme is een Russische propaganda uitvinding ook he).
|
Er zijn gegevens.
Er zijn tegenstrijdigheden tussen gegevens.
En er is natuurlijk Kapitein Hindsight, die komt Rulen.
Dat is wat ik doe.
Dat is alles wat iemand kan doen.
In tegenstelling tot selecties maken en stromannen vlechten, niewaar.