Discussie: Taalheldklassen
Los bericht bekijken
Oud 10 juli 2025, 17:35   #87
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zo een woord resoneert nu eenmaal beter bij onze jeugdige bevolking. De doelgroep van het project. Maar goed, we zijn het er al over eens dat ik GEEN taalfout gemaakt hebt. Ik ga maar niet beginnen met uw taalfouten uit dit nieuwe "pareltje" van een bericht te halen of ik ben morgen nog bezig.

Verder is het me niet geheel duidelijk waar u ooit een alternatief voorstel hebt gedaan voor Demir haar plan. Misschien moet je eens een linkje sturen naar uw alternatief, ik zal erover gelezen hebben. Mijn excuses als dat het geval is.

Bedankt trouwens om zo in te zitten met mijn professionele situatie. Het is niet nodig, ik boer vrij goed waardoor ik elke zomer een week of 6 de riem eraf gooi. Nu nog even gewoon thuis.
vosje vosje toch, als er taalfouten staan moet ge ze als een echte schoolmeester rechtzetten, dan kan ik microsoft verwittigen dat hun Spelcorrectie op geen kloten trekt maar dat er hier in de West Vlaanderen een zeer goeie maxi woord en zinscorrector zit.
Van die zinsopbouw trek ik mij geen kloten aan, ik heb geen ambitie om schrijver te worden.
Blijkbaar kunt ge ook zeer selectief lezen want ik heb al verschillende x mijn gedacht erover gegeven,maar ja selectief lezen hé vosje.

En uw professionele situatie, weet ge er zijn er opgesloten die beweerden napoleon te zijn,op het forum kan iedereen beweren wat ze niet zijn maar willen zijn.
Die zes weken zoals ge hier beweerd zou ik toch wel wat nuttiger invullen hoor.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden