Discussie: Taalheldklassen
Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2025, 08:49   #151
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Altijd komisch wanneer mensen Shakespeare quoten, maar niet meteen begrijpen wat ze quoten. Dan krijg je onnozeligheden zoals deze.

Wie Donald bij zijn pietje heeft weet ik niet, de Amerikanen misschien, maar mij alvast niet. Wat dat te maken heeft met dit topic, daar heb ik wel het raden naar. Of heeft het weer te maken met uw obsessie naar mij toe waardoor je niet bij de inhoud kan blijven? Ook iets inhoudelijks te melden omtrent het voorstel van het Vlaams Belang waarover deze draad gaat?
Of dat van diene Shakespeare komt zal mij werkelijk worst wezen vosje, misschien in uw elitair wereldje maar niet in het mijne.

Dus jij volgt het nieuws niet, hebt ge de nederlandse wapper niet zien aan Donald zijn voeten liggen, hij kroop bijna op zijn schoot gênant dat zo een kwal de Nato baas is.
om u bij te brengen met het nieuws een kort verslag
Dus den Amerikaan gaat wapens leveren aan de kleine clown voor de Oekraïense oorlogsmachiene, maar europa gaat ze betalen, ook ons ursula van de leidensweg kruipt al als een kronkelende slang om den Donald ter wille te zijn en tegemoet te komen aan zijn grillen.
jouw schrijfsels raken mij langs geen kanten poppetje, een woordje dat jij tegenover andere forumers gebruikt.

Zoals ik enkele berichten hierboven al schreef, we gaan zien wie er de slimste zal zijn......
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden