Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad
Blijf jij maar weg uit Duitsland. Een chronische wietroker heeft tien keer meer thc in het bloed dan er is toegelaten om met de auto te rijden.
In België is het aantal verkeersdoden al jaren dalend terwijl dat in Duitsland stabiel is. Misschien moeten ze daar ook maar eens wat trajectcontroles invoeren en snelheden verlagen.
Ik schreef overigens niets anders dan wat jij hier boven in het vet gedrukt zet, op die laatste opmerking na. Ik kom trouwens niet uit de Kempen. Uw benevelde brein geeft weer kortsluitingen.
|
Als ik schrijf dat wiet in Duitsland tot op zeker vlak legaal is ga je me direct bestempelen als een chronisch wietroker.
Ik moet U teleurstellen want sport is mijn drug en ik loop op mijn gezegende leeftijd nog steeds 10 km in een goede 45 minuten.
Maar ik ben het hier al gewoon. Wie iets schrijft over olifanten is hier dan ogenblikkelijk ook wel een olifant.
Nu inzake de Kempen heb je een punt en is een vergissing van mij.... waarschijnlijk verwarde ik je met een ander lid. Als ik iets verkeerds denk of schrijf heb ik geen moeite om dat toe te geven.
Nu dat het alleen verkeersdoden in BE dalend is is niet meer dan normaal .....kan moeilijk anders.
En nog steeds meer dan 40 per miljoen inw in BE en amper 33 per miljoen in Duitsland.Dus het kan niet anders dan dat het nog heel wat moet zakken in BE want nog steeds bijna 25 % meer doden ondanks de in BE vele trajectcontroles en veel lagere snelheidslimieten.
Dus rare kronkels want eerst schrijf je dat het daar helemaal niet verschilt met de situatie in BE (net wat ik wilde weerleggen) en nu ga je schrijven ze de snelheden moeten verlagen en ook maar trajectcontroles moet installeren
Ik fris graag even Uw brein op want je schreef ;
Verschilt in bijna niets van België.
Er wordt daar evengoed geflitst.
Wat is het dan uiteindelijk ?