Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat
Ik heb daar eigenlijk nog niet over nagedacht, AI gebruiken om forum berichten te schrijven. Quoten wel ja maar niet om te doen alsof ze van mij zijn, waarom zou iemand dat doen?
Wat ze ook met AI kunnen doen is je schrijfsels vergelijken met de rest van het internet om andere berichten van je te zoeken en zelfs persoonlijke gegevens. Al is dat nu niet iets wat beschikbaar is voor ons.
|
Ik heb net even met Chatgpt gechat over het waarom N-VA en Bart De Wever Palestina niet wensen te erkennen op de VN top in September. Chatgpt geeft zijn synthese en vraagt wat ik er zelf van vindt. Er is dualiteit bij de N-VA want volgens AI zouden ze voorstander zijn van een vreedzaam akkoord met de Palestijnen en Israël dat leidt tot een 2statenoplossing en anderzijds erkennen ze Palestina niet.
Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
|