Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
OK, toegegeven. Maar mijn hoop was dat Trump de USA wat minder machtig zou maken, wat meer "banaan" maar niet teveel, zodat EUROPA vanonder dat idiote aan het handje lopen zou verlost zijn, en zelf zou ontplooien tot een grootmacht.
|
Ik zou al behoorlijk content zijn, mocht "Europa" er de eerstkomende jaren in slagen zich van twee soorten politieker te verlossen:
- broekschijters & labbekakken die om het even wélk 'handje' - zoals pakweg een islamitisch of een poetinistsch - aangrijpen om zichzelf aan op te trekken
en
- politieke pyromanen zoals deze die door JD Vance 'aanbevolen' werden/worden.
Als die laatsten écht zo graag met vuur spelen, zou ik er de voorkeur aan geven dat ze beginnen met en zich beperken tot hun ouwe van angstzweet, nijd-kwijl, razernij-schuim & zure zeik doortrokken matrassen;
ze kunnen die altijd op hun eigen gazon, binnenkoer of balkon of bij gebrek daaraan in hun badkuip in de fik steken, en zich dan in/op de vlammen blind staren.
Verder zou ik het ook wel appreciëren mocht "Europa" totaal 'verzwitserd' geraken en "We, The People" van hier - mezelf incluis - helemaal klaarwakker worden.