Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2025, 11:01   #4028
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik denk dat “We, The People” er alle belang bij zou(den) hebben zo precies mogelijk te weten WIE uit WELK al dan niet duister krocht weg dient te worden gesleurd om beoordeeld/berecht en adequaat bestraft te worden.

Met een vage indicatie als ‘iedereen weet’ kan men zodanig veel kanten op/uit dat het zo goed als onmogelijk wordt de volkomen terechte ‘volkswoede’ op de juiste doelwitten te richten.

Maar ik ben er vrij zeker van dat openlijk ‘namen noemen’ erg gevaarlijk is; ik kan dus alle begrip opbrengen voor de terughoudendheid van Carlin, of enig ander persoon die zich met de materie bezig houdt: geen enkel verstandig mens wordt graag gezelfmoord.

De echte eigenaars: Jeff Bezos, Warren Buffet, Bill Gates, George Soros, Michael Bloomberg, Mark Zuckerberg en een hele reeks minder bekenden.

Ze zullen nooit uit hun krocht weggesleurd worden om beoordeeld/berecht en adequaat bestraft te worden. Omdat ze de eigenaars zijn.