Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2025, 07:48   #689
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bon.....
het gespeculeer kan stoppen...

Ja,Amerikaans President Trump en Intendant Putin zijn het "grotendeels eens" over de voorwaarde dat de Oekrainers territorium gaan moeten opgeven voor vrede....

Men gebruikt de kompleet verkeerde betiteling "land swap",maar ik kan niks vinden of horen over Russisch territorium dat dan Oekrains gaat worden.....de betiteling "swap" is dus al verkeerd....(Donald toch tsstsstsss)

Maar ook dat "Zelensky" gaat moeten akkoord gaan....

"Zelensky" is het waarschijnlijk al moe van zeggen dat het ,ten eerste,niet aan HEM is met het afgeven van territorium akkoord te gaan,ten tweede het tegen de Oekrainse grondwet is ...

En ten derde dat dan voor de Verkovna Rada gaat moeten komen,zo met een referendum,een wijzigingetje van de grondwet en vervolgens goedkeuring van....en nu speculeer ik,afstand van Luhansk,Donetsk,de Krim en vemoedelijk nog wat kust-real-estate van Zaporischa en Kherson....

temidden een aktieve oorlog met een aanzienlijk deel van de bevolking weggevlucht.

Ik voel een groot succes aankomen......

Tevens zouden de Verenigde Staten dan "security garantees" geven aan rest-Ukraine...
Kijk,wij,West-Europeanen hebben steeds meer redenen te twijfelen aan "security garantees" (en het was TIJD dat we die les leerden,thanks Donald en Wladimir) en de Ukrs herinneren zich ongetwijfeld nog de Amerikaanse "garanties" toen ze in de jaren negentig hun nucleaire wapens afgaven....

De Russische Intendant SLAAGDE er bovendien ook nog eens in de Oekrainers te betitelen als "broedervolk" en de ganse zaak als een spijtige omstandigheid te beschouwen (zo alsof hij er eigenlijk geen schuld aan had weet je wel)

Geleidelijk aan wordt alle schuld op de West-Europeanen gelegd,zie maar...

cynisme......dat krijg je als je "supermachten" betrouwt....

Laatst gewijzigd door kelt : 16 augustus 2025 om 07:53.
kelt is offline   Met citaat antwoorden