In realiteit moeten we voor elke 100 miljard dat rusland nu investeert in wapens ook 100 miljard investeren, met vermoedelijk 50 percent minder wapentuig aan de europese prijzen en burocratie en vervuilingsregels en sociale lasten. En hopelijk zijn ze dan iets efficienter dan de russische versie. We zijn vergeten dat de oorlog gewonnen wordt door diegene die maximale opschaling ann beste prijs kwaliteit kan doen, en niet diegene die de duurste of beste wapens koopt.
Nu moet ik zeggen patrick ik schat de kans dat Rusland ooit aan mijn achterdeur staat zero, zero Waarom, ze kunnen 50 km invasie doen maar veel verder dan stukje Polen of Zweden of Litouwen gaan ze dus nooit meer geraken
Ik schat de kans dat ik financieel moet bijdragen tot een sterker leger op 100 percent, dus ooit komt het vanpas en we moeten het doen, en idd maximaal alle wapens die we hebben testen in de ukrainse context we hebben battleproofed weapons nodig die doen wat ze moeten doen tegen Rusland, het is geen papieren stoef oorlog meer van ik heb 12000 tanks en jullie hebben 4000 tanks, het is een oorlog van hoe breng je elkaar om ter meest mokerslagen toe met drones. De oorlog wordt geautomatiseerde AI bots die vechten . Het wordt een battlebot wedstrijd
Nu terug de kans dat die drones in Belgie geraken schat ik zeer laag in, uiteraard raketten kunnen dat, maar de Flamingo drone zou ik nog eens willen zien hoever die geraakt voorbij Polen Duitsland Nederland tot in Belgie London Frankrijk het zou mij ten zeerste verwonderen dat ze dat halen en als ze dat halen vallen die weinig kans dat ze genoeg schade kunnen aanrichten om volledig europa op hun knieen te krijgen. Dus een vijand aanvallen die 5x kleiner is lukt Rusland niet, een vijand aanvallen die 5x groter is ???? En voldoende drones om volledig Europa een barrage aan legerbasissen, energie, telecom, internet uitschakelen is volgens mij voor Rusland gewoon technisch alleen haalbaar met 300.000 drones als het ware... En al bouwen ze er 30000 per jaar dan hebben ze 10 jaar nodig om dat niveau te halen. Ze kunnen veel schade aanrichten maar dat is terug beperkt een huis en een school en een ziekenhuis zijn geen assets die militaire schade betekenen, russen zijn gewoon meester in brainfucking and mastermind spelletjes
Laatst gewijzigd door brother paul : 21 augustus 2025 om 20:26.
|