Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler
Waarvoor zou ik mij moeten schamen?
|
Voor het feit dat u alle werklozen over dezelfde kam scheert. U noemt mensen die al jaren werk zoeken, maandelijkse meerdere sollicitaties doen en vaak zelfs door instanties als VDAB of GTB zijn 'opgegeven' in één adem met mensen die te lui zijn om te werken.
ALs u laat uitschijnen dat een werkloze zijn situatie enkel en alleen aan zichzelf te danken heeft bent u zo wereldvreemd dat u zich er voor zou moeten schamen.
Citaat:
|
U vindt het normaal dat er mensen zijn die vijf jaar en langer doppen.
|
Ik begin die leugens van u ferm beu te worden. Als je niet meer weet van welk hout pijlen maken, bol het dan gewoon af.
Want quote eens één post van mij waar ik beweer dat ik het normaal vind dat mensen vijf jaar en meer doppen.
Citaat:
|
Weet gij eigenlijk nog wat dat gij hier allemaal schrijft?
|
Ja, dat weet ik nog.
In tegendeel tot jij, die duidelijk niet weet wat hij hier allemaal leest.
Dit is al de zoveelste keer dat ik u betrap op het feit dat u mij dingen in de mond legt. En nog geen enkele keer hebt u aangetoond dat ik de dingen die u mij aanwrijft ook daadwerkelijk gezegd heb.
Nooit reageert u als ik vraag om eens een keertje dingen aan te tonen.
En dat gaat hier weer hetzelfde zijn. Ik heb blijkbaar gezegd dat ik het normaal vind dat mensen vijf jaar en meer doppen. U kan dat niet aantonen dus zal u er ook wel weer overheen gaan alsof er niets gebeurd is.
Uw beweringen zijn gewoon leugenachtig en u weet het.
Met NVA hebt u in dat opzicht wel uw juiste partij gevonden.
Dat u het zelf niet intriest vindt dat u zich tot leugens moet wenden om uw eigen onwetendheid te verdoezelen is onbegrijpelijk.
Hebt u geen eigenwaarde?