Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc
Genocide dus.
Benieuwd hoe en of ze die 7 miljoen kunnen vermoorden en/of verdrijven.
|
2,3 miljoen in de huidige actie.
Well, momenteel zijn ze alle Gazaanse burgers naar het zuiden aan het verdrijven op 20% van het grondgebied, iedereen moet op een klein stukje gaan zitten in tenten bij de Egyptische grens. Ze zijn al volop aan het verhuizen want het IDF is begonnen met de grondige opkuis.
Daar krijgen ze ook eten die niet ingepikt wordt door Hamas, het doel is Hamas droog te leggen van eten, organisatie en geld.
Stukje per stukje bombarderen om Hamas wat zacht te maken, innemen, de brokstukken bezetten en beton recycleren. Voor dat bezetten hebben ze nu 100.000 reservisten opgeroepen. Het zou 4 maanden moeten duren want ze willen niet te vlug werken om slachtoffers aan beide kanten te vermijden en om de laatste overlevende gijzelaars nog een ietsiepietsie kans te geven.
Hamas wil 10 nog levende gijzelaars en 18 lijken teruggeven in ruil voor 6 maanden staakt het vuren maar Israël heeft daar geen zin in. Er komt enkel een deal als Hamas zich volledig overgeeft, wat eigenlijk haast onmogelijk is gezien hun organisatie structuur. De laatste gijzelaars worden dus opgeofferd, zoals het hoort in een oorlog.
Hamas riep op om te blijven in het noorden, “de enige vluchtroute is naar het hiernamaals”.
En wat dan? Ja, wat gebeurt er als dat allemaal voor bij is? Ik weet het ook niet, ze spreken van een rehabilitatie project, heropvoeden laat ons zeggen. Of dat überhaupt mogelijk is met die inteelt debielen betwijfel ik ten zeerste. Wat wel zeker is dat de grens met Gaza veel korter wordt en dus makkelijker te verdedigen, die was nu veel te lang en te moeilijk.
Mijn gedacht is dat Egypte dat laatste stuk grond zal innemen, inclusief de Gazanen. Egypte kan ze makkelijker onderdrukken en ze krijgen een interessant stukje grond bij met een mooi strand.