Los bericht bekijken
Oud 9 september 2025, 14:34   #2201
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik ken dat triestige lijstje.

Het eerste besluit van die klojo's was om een project te schrappen dat tot doel heeft Ninovieters met allochtone roots hun taalkennis van het nederlands aan te scherpen. Racistisch en nederlands onvriendelijk dus.

Zo kennen we die bruine rakkers van het Blok.
Als het beoogde doel niet behaald wordt, schrap je de kost. Elke gespendeerde euro moet meerwaarde genereren. Als dat niet het geval is, is dat een verspilling van eindige middelen. Dat is de normale gang van zaken hoor, maar ik begrijp dat zoiets niet doordringt tot subsidieslurpende bezighoudstherapieen. Het goede nieuws is dat de subsidieslurpers nu zelf het boeltje financieren. Geen kerntaak = geen geld. Maar hey, jij vroeg verwezenlijkingen die zijn kiezers graag zagen. Ik vermoed dat zijn kiezers heel blij zijn met die verwezenlijking en dat is waar het om gaat natuurlijk. Jij moet daar niet blij mee zijn hé, zijn kiezers moet blij zijn.

Ik was bijvoorbeeld ook niet blij toen Alexandertje Decroo ooit in Zuid Afrika 43 miljoen door ramen en deuren smeet om zichzelf belachelijk te kunnen maken op het podium van een festival. Maar jij was daar blij mee en dat is wat telt natuurlijk. Je moet doen wat je kiezers van je verlangen. Bij Forza Ninove zijn daarmee bezig, in Brakel bijvoorbeeld net iets minder.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 9 september 2025 om 14:40.
fox is offline   Met citaat antwoorden