Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B
Uh, ja met het verschil dat de backlash hier niet tegen onschuldigen is, maar tegen degenen die de moord toejuichen, waaronder sommigen die zelfs al lijstjes voor de volgenden maken.
|
Kijk, er is een verschil tussen lijstjes maken met de volgenden, en een juichreactie over wat gebeurde. Lijstjes maken met de volgenden is problematisch zolang het niet wettelijk voorzien is dat men mag moorden (waar ik geen bezwaar tegen zou hebben), omdat het een vorm van VRIJ SPECIFIEK OPROEPEN is.
Maar tevredenheid uiten over wat gebeurde is gewoon een mening, he. Ik dacht dat gans het MAGA gedoe steunde op het grote schandaal van de cancel kultuur en om niet mogen te zeggen wat men denkt. Als men nu OPRECHT tevreden is dat er iemand gedood werd (wat, zoals ik eerder zegde, eerder een in het algemeen normale attitude is), waarom zou men die mening moeten voor zich houden ?
Is dat niet hetzelfde als stellen dat als men eigenlijk denkt dat transvrouwen geen echte vrouwen zijn (wat trouwens mijn mening is), men gedwongen is om die mening voor zich te houden want anders word je ontslagen ? DAT was toch precies waar MAGA beweerde tegenin te gaan en nu doen ze het zelf op grote schaal ?
Waar is dat fundamentele respect voor vrije meningsuiting plots heen als het om eigen dada's gaat ?