Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht
In onze Tesla 3, zat het raampje normaal gekneld in het dak, zeg maar. Waarom juist weet ik niet, misschien om het straatlawaai te verminderen of de airco/verwarming te verbereren. Anyway, de electrische ontsluiting verlaagde dus eerst dat raam om de deur te kunnen openen. Er was een "failsafe" knop aan de voorkant, om, in geval van electische panne toch de deur mechanisch te openen, met het risico van schade aan het raam. Maar alleen vanvoor. Passagiers op de achterbank konden er helaas niet uit, zonder electrische ontsluiting.
Ja, dat was wel 1 van de bijzonder rare en onverant  woorde karakteristieken van die auto.
|
Raar en onverantwoord?
Dus zijn alle 2-deurs voor 4-5 inzittenden dat ook?
Of alle 4-deurs bij 6-7 inzittenden dat ook?
Euh, ik heb 36 jaar met - volledig, electrisch vertikaal -openende deuren gereden. Geen kat die erover viel. En geen fietser die tegen een openzwaaiende autodeur kon rijden.
