Los bericht bekijken
Oud 23 september 2025, 16:19   #13
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Mmm, ik heb er eerlijk gezegd een beetje moeite mee te denken dat moslims geschoffeerd zijn met de kerstman, maar vrolijk worden van de kerstkabouter. Ik denk dat dit een beetje ver gezocht is om dat in die hoek te zoeken...

De kerstman is geen religieus symbool maar reclame van coca cola he. Kabouters zijn eerder geinspireerd door Ierse tradities die trouwens veel verder terug in de tijd gaan. Denk je nu echt dat moslims wakker liggen van Amerikaanse reclame door Ierse te vervangen ?
Dat is inderdaad het toppunt: de moslims kan dat allemaal bijzonder weinig schelen, die zijn met andere zaken bezig. Het zijn de hatelijke blanke wokies, veelal verwende bourgeoiskindjes die veel virtue signaling nodig hebben, die zich interessant willen maken met idiotieen als "wintermarkt", "lentehaas" etc.

Het sterkt mij in het idee dat niet de migranten de vijand zijn, wel de compulsieve deugpronkers van eigen volk.