Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Genoeg van die figuurtjes die vrolijk meededen met het plunderen in Brussel. En juichten met de vreugdevuren 22-03-2016.
maar da's helaas een detail nietwaar.
Hoe zou u het vinden dat er een microfoon in uw huiskamer hangt, en u bij elke mogelijkheid uitvoerig gecontroleerd wordt door uw vrienden van de Politie...
Wat ons terug brengt op de draagvergunning van uw favoriet gehate politicus.
Waarom is die er in geslaagd die draagvergunning te versieren, terwijl er meer dan genoeg figuren in (r)overheidsdienst op vinkenslag liggen om elke "smerige stunt" uit te vergroten en in de media te smijten?
|
Ik zal het voor de vierde keer hier herhalen : dat is nu net ook wat ik me ook afvraag, hoe die kerel erin gelukt is om die vergunning te versieren... En voor de vierde keer : ik hoop dat men dat tot op het bot gaat onderzoeken zodat er kan nagegaan worden of hij hier geen onterechte faveurkes wist los te peuteren en met behulp van wie. En voor de vierde keer : als dat zo
zou zijn, dat men dat dan per direct zou remediëren en die vergunning terug afneemt.
De openbare veiligheid zou erop verbeteren als dat sujet niet langer met een Glock zou rondlopen.