Los bericht bekijken
Oud Gisteren, 01:39   #2
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur

GEEN Genocide politiek ok aub, pb je visies evt ok als je dit toch wil bespreken met mij.

de Genocide van de weerloze en onderdrukte inheemse Blanken in Nederland en Belgie is wel TABOE en legaal toegestaan dus logisch dat Pro White Personages nu rellen en vechten om hun zelfbeschikkingsrecht als INHEEMSEN, is door de VN wel bekrachtigd ok.

Inheemse blanke Nederlanders en Belgen zijn na 2040 zeker een etnische Minderheid in Nederland en Belgie dus hoe moet het dan daarna verder??? Het licht uitdoen door alle dijken en dammen maar te verwijderen en door te steken kan tegen die tijd een OPTIE zijn van echte psychopaten ok :........

Na mij de ZONDVLOED....... letterlijk Bijbels .... Verschroeide AARDE Politiek ........ Die geweldige Nieuwe Nederlanders en Nieuwe Belgen mogen het dan lekker zelf opnieuw inpolderen door hard te werken en te ploeteren in vies stinkend verzuipend moerassen veenland en Turfland onder WATER, alle gemalen zelf bouwen, waterwerken enz, ........ ipv te PROFITEREN ok van de DODE INHEEMSE blanke Nederlanders en Belgen na 2040.

====================
haha haha dit stemde ik, meerdere antwoorden mogelijk ok

Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie > Wil jijmet 108 MILJARD Euro Nederland en Belgie dus Etnisch zuiveren tot 2040??
Deze pagina opnieuw laden Reageer op discussie

JA 1 100,00%

NEE 0 0%

Ik weet het niet 0 0%

Verplicht de migranten om op te rotten op eigen kosten... RAUSCH 1 100,00%

IK wil liever een Hitleriaanse aanpak ipv 108 miljard euro verspillen 1 100,00%

Ik wil Asielstop, alle AZC slopen, strenge Immigratie Restrictie 1 100,00%

=============================

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : Gisteren om 01:43. Reden: aanvullen corrigeren
dewanand is offline   Met citaat antwoorden