Minister-President
|
Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur
===============================
Delft, [T01 = T Begin = <w39, za 27.09.2025, 02:47 AM nacht >] ONderwerp: zonet na middernacht, Delft Zuid toch bijna aangevallen door een blanke extreemrechtse jongeman, die mij meerdere keren dreigend, 'vuile PEDO' noemde, en mij ruim 20 minuten achtervolgde, al pratend op de fiets vanaf de Schieweg bij BFI tot de Motorenweg.
[T02 = <w39, za 27.09.2025, 02:51 AM nacht >] Het is nu al laat na middernacht en net 2 uurtjes geleden ben ik toch bijna mishandeld door een blanke extreemrechtse jongeman hier in mijn buurt, hij achtervolgde mij op de fiets al pratend en vrij agressief, opdringerig en noemde mij 'vuile PEDO', vanaf de Schieweg bij BFI vuilnis tot de MOtorenweg, waar ik dus toch besloot om het smalle, pikdonkere bosgebied langs de Kruithuisweg in te lopen, waar ik mij kon verschuilen en hij besloot om niet het donkere bosje in te lopen en vluchtte toch bang weg. Via de mobiele telefoon sprak hij continu met een vriend en gilde toch verbaasd aan het eind, 'hij loopt nu de bosjes in......'.
[T03 = <w39, za 27.09.2025, AM nacht >].... Dus zo kon ik hem overwinnen en mishandeling voorkomen, want hij werd agressiever en opdringeriger en ik voelde gevaar. Dus omdat ik vaker door PIKdonkere bosgebieden loop na middernacht als een echte Katlander, kon ik met deze truuc hem afschudden en mishandeling voorkomen, want hij kon mij zeker met gemak halfdood slaan midden op straat hier bij Delft Zuid en er was verder niemand te zien.
[T04 = <w39, za 27.09.2025, AM nacht >] Deze blanke jongeman had wel video's van mij gezien op tiktok en instagram en overige social media dus hij vroeg mij ook van, ben jij de Kattenman uit Delft en nu is het ook duidelijk dat het gerucht en roddel dat men mij beschuldigd van Pedofilie en kinderlokkerij nu in brede kringen online is verspreid, en ik moet nu juridische stappen ondernemen hiertegen, want het gevaar van zware mishandeling is toegenomen. Het is erger dan ik had gedacht en dit is een harde les geweest, dus een ding is duidelijk nu: Nederland is aan de vooravond van een burgeroorlog en hele Holocaust.
[T05 = <w39, za 27.09.2025, 03:00 AM nacht >] Deze blanke Nederlandse jongeman had op een gegeven moment tijdens het gesprek op straat, waarbij hij mij filmde toch gevraagd of ik links stem, en ik uitte dat ik op de PVV zal stemmen, waarna hij mij gelijk toeblafte dat hij mij in elkaar zou hebben geslagen als ik links zou stemmen, dus wederom een bedreiging overleefd, en zware mishandeling, en dit gebeurde bij de Schieweg in Delft Zuid, een stukje verwijderd van de brug van de Kruithuisweg, vlak voor het BFI afval bedrijf waar ik te lang met hem stond te praten op de stoep, terwijl hij mij filmde en alles aan het recorden was. Hij vroeg mij of ik een Kat ben of Rat, en ik had eea uitgelegd over mijn metafysische evolutie, maar hij begreep er niets van, zijn extreme RASSENhaat jegens zwarten, kleurlingen en moslims was duidelijk en dit is al een begin van een bloedige Holocaust, als kanarie in de kolenmijn, zoals veel mensen het nu ook schrijven overal.
[T06 = <w39, za 27.09.2025, 03:10 AM nacht >] Dus ok, later in de middag na het slapen, ga ik op de zatermiddag spioneren bij het partij congres van groenlinkspvda in Rotterdam Ahoy zaal, en het is al aardig laat nu, dus als ik niet kan slapen dan ga ik toch niet meer, want hun links mallootte standpunten ken ik allang. Nee, LINKSE blanken hebben nu echt Nederland en Belgie verkracht en VERRADEN en moeten misschien toch boeten hiervoor, en de Blank/ Arisch Europese democratie is gelukkig dynamisch, dus men moet nu stappen ondernemen inzake een Intelligente Etnische zuivering en het boek hierover moet ik snel in produktie nemen en afwerken, om deel 1 ervan te publiceren, dus geef aub je mening hierover. Pb mij eventueel. Er zijn nu echt teveel NIET Witte mensapen in Nederland geimporteerd en ze fokken als vraatzuchtige, parasitaire buitenlandse ratten dus het is een plaag geworden. Extreemrechts heeft op alle punten gelijk denk ik, en ik ondersteun hen, wel met de harde Dharmische en Satthvische constraint: 99,999.999 procent AHIMSA dus hier gaat deze topic in feite over.
[T07 = <w39, za 27.09.2025, 03:+ AM nacht >] De Blanke jeugd in Nederland en Belgie is in paniek geraakt denk ik en hun stem telt niet mee dus hier moet men snel iets aan veranderen, anders veroorzaakt men echte gewelddadige uitbarstingen van geweld onder de jonge, heteroseksuele, blanke jongemannen die nu GEEN enkele andere keus meer hebben dan met de vuist en met grof geweld het Auslander probleem zelf eruit te meppen. Dit gedrag is natuurlijk bij alle mensapen dus ik heb er begrip voor nu en heb dit zelf ook gedaan vroeger toen ik jongeman was, vechten voor de eigen jonge, vruchtbare Koeliekutjes om je als potente, Baltsende Heteromannelijke Mensaap dus te bewijzen.
[T08 = <w39, za 27.09.2025, 03:+ AM nacht >] Mijn hele verleden bestond toch uit aardig wat ruzies, amok en vechten, rebels gedrag, vandalisme, en winkeldiefstal, dus ik ben vroeger echt minstens 25 keer geboeid door de Politie in Delft en elders toch afgevoerd en moest vaak een nachtje afkoelen in een koude politiecel. Met een tiental rechtszaken erbij voor de strafrechter en boetes. Nu toch ouder en wijzer geworden, grijze haren zijn toch de kroon van de hele evolutie omhoog denk ik.
[T09 = <w39, za 27.09.2025, 03:27 AM nacht >] Wat mij nu ook duidelijk is gemaakt door deze extreemrechtse jongeman is dat de integratie van mij nu totaal mislukt is, en ik had hem ook gezegd dat ik weg wil gaan uit Nederland, waarop hij antwoordde van: 'Als je nu weg wil dan breng ik je gelijk naar het vliegveld', dus het is nu echt te laat en er dreigt een hele bloedige burgeroorlog. Stem toch gewoon Anti Immigratie ok, want er moet een harde, extreemrechtse correctie komen in Nederland en Belgie en dit is een natuurlijk en noodzakelijk zuiveringsproces en biologisch gezond denk ik. Wij kunnen de inheemse Blanke mensapen soort niet zomaar gaan afmaken, laten massa verkrachten en hen kapot discrimineren, de witte bek snoeren, want primair en in strikt biologische en evolutionaire zin, zijn Nederland en Belgie toch eigendom van hen als unieke fenotypische DNA consistentie, en als inheemse PV RAS soort in Nederland en Belgie. (Is al te laat, nu slapen, geef aub feedback en denk hard na over de etnische zuivering, VOL=VOL)
[T10 = T END <w39, za 27.09.2025, 03:37 AM nacht >]
===================================
Laatst gewijzigd door dewanand : 27 september 2025 om 02:39.
Reden: aanvullen corrigeren
|