Wil jij alle AZC's in Nederland en Belgie laten slopen, allemaal RAUSCH... VOL=VOL??
ONderwerp vraag:
Wil jij alle AZC's in Nederland en Belgie laten slopen, allemaal RAUSCH... VOL=VOL??
analyse
(01) het is peperduur om hier in Nederland dus nu 300 AZC's te bouwen en te runnen, vol met nutteloze, grotendeels ex criminele asielzoekers, die vaak liegen over hun hele vluchtverhaal. Teveel leugenaars en oplichters zitten in deze AZC's nu en daarom pleit ik om alles te sluiten en te slopen, het Alternatieve plan zal ik snel ontwikkelen en het is dan zelfs goedkoper en kan zelfs WINST opleveren of gewoon als commercieel ASIEL Investeringsplan ontwikkeld dus NUL eurocent netto kosten.
(02) In theorie kan je alle Asielzoekers in Nederland en Belgie gewoon in een Commercieel ASiel Status dumpen, en ik zal dit nog uit moeten werken, technisch kan dit makkelijk en economisch gezien is dit slimmer.
(03) Schrijf ideeen om dus alle AZC's gewoon te sluiten en te slopen, is research topic en ok PVV, FVD, alle anti immigratie clubjes geef ik nu gelijk, Nederland en Belgie zijn VOL=VOL, end of Fake AZC game. Stop de omvolking, en stop de bouw van nieuw AZC's,
(04) Nederland en Belgie dus helemaal AZC-FREI (AZC VRIJ) maken binnen 14,1888 jaar tijd en er moet een HUMAAN en winstgevend alternatief ontwikkeld worden door de experts en EERSTE en Tweede WC Kamer geleerden. Alles kan technisch gezien ok, dus fantaseer erop los.
|