Los bericht bekijken
Oud 26 april 2005, 18:34   #91
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Briggs
VB heeft 900 000 Kiezers en komt amper de VRT dankzij het "nieuwe" beleid.
De partij komt vaak genoeg aan bod. Zo herinner ik mij een uitzending, voor de laatste verkiezingen op de VRT, die volledig aan het Vlaams Blok gewijd was. De drie kopstukken zaten samen op één bank, en de zaal zat vol met (uitsluitend) VB'ers. Het VB heeft geen enkele reden tot klagen, het enigste wat ze weer doen, is zichzelf in een slachtofferrol duwen.

Citaat:
Ik heb geen enkel probleem om de kleinere partijen a/h woord te laten.
Alle kleintjes samen krijgen 50% zendtijd van een grote partij, de lengte van die zendtijd wordt bepaald door uw kiespercentage, goe ?
Dat zou een stap in de goede richting zijn, maar in verkiezingstijd vind ik dat de kleine partijen ook ruimschoots aan bod moeten komen.

Citaat:
Er zijn 4 grote partijen/kartels, dus de zendtijd wordt gedeeld door 4,5 waarvan 0,5 voor de kleintjes : PvdA; LSP; BUB; Liberaal Appel......
Anders moet je maar eens proberen politiek door te breken.
Dat is het hem net. Wil je politiek doorbreken, dan moet je in de media komen. Het is een negatieve spiraal waar elke kleine (beginnende) partij in verzeild geraakt.