De legendarische draad "Terug 4 jaar lachen met Trump" van mijn vriend Dadeemelee is waarschijnlijk één van de populairste in de geschiedenis van politics.be.
Ik heb er ook al goed mee gelachen, elk morgen zorgt hij weer voor een scheut levensvreugde. Ik wil Dadee dus zeker zijn speeltje niet afpakken.
Maar ondertussen is de ontreddering in het Democratische kamp niet meer om aan te zien. Na decennia zijn ze de macht over het dominante narratief kwijt, dat ligt nu bij de Republikeinen. En die maken daar duchtig gebruik van om de waanzin van de Dems in de verf te zetten.
Eén van hun geliefkoosde wapens zijn memes. Zo zitten ze in Washington nu al enkele dagen met
Sombrerogate. Een waterval aan sombreros en snorren overvalt de Democraten en ze kunnen er niet tegen...
Terwijl links humorloos zit te gapen en verder verzuurt, vermaakt rechts zich te pletter. Om die reden wil ik hier een draad openen waarin we kunnen lachen met de Dems en de loony left. Uit liefde hé.
Er is zoveel stof, elke dag weer opnieuw. Dit is één van de vele video's over Sombrerogate. Hilarisch... je zal vaststellen dat de Reps/MAGA niet alleen lachen met de Dems maar ook met zichzelf:
Trump Trolls Dems With EPIC Memes! ???? | Democrat Sombrero