Los bericht bekijken
Oud 8 oktober 2025, 14:10   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard OP GEVOEL: Is er al een burgeroorlog, rassenoorlog in Nederland en Belgie???

onderwerp enquete onderzoek:

OP GEVOEL: Is er al een burgeroorlog, rassenoorlog in Nederland en Belgie???

analyse:

(01) Feitelijk heb ik dus al drie jaar een hele oorlog uitgevochten hier in Delft en Nederland tegen tientallen HOMOHATERS maffia clubjes en ook in mijn buur, wijk voorhof delft nederland, alles op straat hard om hard ook moeten uitvechten en hen overwonnen. Dus ik was drie jaar in oorlog, eenzaam en alleen, mede door mijn HHM Kattenmode pakjes, die de HOMOHATERS dus HOMO MOde noemden maar NEE fout, dit is geen (Blanke, hindoe, koelie, surinaamse, Nederlandse.....) HOMOFIELE mode stijl ok. Dit moet ik nog uitvechten met alle HOMO organisaties en het zal een Hele OORLOG worden als ik eerst een paar ga aanvallen openbaar.

(02) Vertel je gevoel: beleef jij die hele islamisering en verzwarting als een bedreiging van jouw hogere Blanke RAS, de meerderheid van de blanke meiden worden nu wel uitgeneukt door deze Auslanders Hetero LULLEN. Dus het is een White Genocide Complot ok van LINKSe Blankenhaters, die als MOTTO hebben: Neuk ons blanke RAS dood aub, benen wijd he.

(03) Er zijn dagelijks tientallen ruzies en vechtpartijen waarbij BLANKENHAAT een rol speelt en deze discriminatie en intimidatie van Blanken wordt door de POlitie toch verzwegen en bureau discriminatie zaken gedoogd het gewoon. blanken mogen dus gediscrimineerd worden in hun eigen Blanke landen en dat is dus Fatale Overbeschaving denk ik.

(04) Helaas Ramkoers nu, Arabische Islamieten zijn in 2040 echt een demografische MEERDERHEID in Nederland en Belgie, de statistieken liegen niet mbt binnenlandse natuurlijke geboorteoverschot, dus immigratie stoppen is al te Laat, INTERNE OMVOLKING gaat harder, die gasten neuken als Mekkaanse KONIJNTJES hun hele JIHAD leger zo bij elkaar he elke avond na de Salat, het islamitische gebed tot Allah met gezicht gericht naar Mekka, evt mbv een Mekka Kompas.

(05) IK bekijk de hele Islamisering complexer ok, ben niet Voor of TEgen, nee voorbeeld: in de wereld van micro organismen is het in elke kubieke decimeter organische materie feitelijk een grote continue genocide en HOLOCAUST ok, zelfs in onze DARMEN vind dit volcontinu plaats, dus eea is biochemisch en organisch heel erg complex mbt de ZUIVERE Islam conform de zes officieel erkende versies van de Heilige Koran, de overleveringen van de Profeet, de honderden Hadits, de Kaliefen, de honderden FATWAS en de tienduizenden pagina's aan jurisprudentie mbt de Sharia, islamitisch RECHT, waarvan er twee leerscholen bestaan. Dus het is NIET SIMPEL mbt de Zuivere, WARE MOSLIM clubjes ok. Bij een organische analyse van de Zuivere, WARE fundamentalistische Islam moet je echt alle parameters heel goed kennen en begrijpen, en ik vind het gewoon leuk ok als AI Koelie Aapje, data en kennis assimileren he net zoals de Borg uit de 29ste eeuw bij Star Trek het deed. Ik denk dat de Borgs nooit Moslims zouden assimileren vanwege hun verminkte lulletjes en kutjes.

========================

============================ citaten andere topic van mij op gevoel RASSENoorlog he

https://forum.politics.be/showthread.php?t=232296

Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
stel dat allochtonen (spec: niet blanken) een meerderheid zijn over 18,1888 jaar???

stel dat allochtonen (spec: niet blanken) een meerderheid zijn over 18,1888 jaar???
ok ok maar stel nou dat de allochtonen oftewel de niet blanke uitheemse rassen en volkeren over 18,1888 jaar opeens inderdaad een nationale meerderheid zijn van tenminste 56,88 procent, ja he what is next??

Nou het antwoord is niet moeilijk te geven:

kijk bv naar suriname en guyana waar 99 procent dus zwart en koelieachtig is, tsja het is daar een grote multicul apen zooi zo te zien, en deze landen staan als biologisch model voor de zwarte toekomst van nederland ea europese landen.

die zwarten, kleurlingen en getinte woestijn aap rassen kunnen elkaar vaak levend begraven, leuk he, zij bijten elkaar liever lekker dood dan samen te werken om hun stad of bedrijf verder op te bouwen.

maw
verkleurd europa gaat een zielige, arme, verdoemde toekomst tegemoet.
de inheemse blanken verloederen sneller nu, raken hun sterke blanke inheemse identiteit kwijt, ontsporen, inverteren en dan is dit dus dood. Nu al zie je duidelijk dat de meerderheid van de inheemse blanke kinderen gewoon ontspoord is en identiteitsloos, lege geesten, geen historisch besef van hun germaanse voorouders.

verloedering blanke jeugd is ook een groot taboe thema. Kijk hoeveel jonge blanke meisjes seksverslaafde uitnaaisletten zijn en totaal normloos leven, ja dit is het einde van het inheemse blanke ras hier denk ik.

er is geen toekomst in europa zonder inheemse blanke Arctische mensaap rassen, omdat de uitheemse mensaapsoorten met kleurtjes gewoon een klimatologische achterstand hebben vanuit zuiver deterministisch oogpunt van tenminste 20.000 tot 60.000 jaar. Vanuit de zuivere evolutionaire wetenschaps doctrine is dit absoluut waar.

discussies zijn welkom, hou het DOMslim en miaauw erop los met je blote kont.

---------------------- kijk dit is iets wat alleen de superieure blanke multinaitonals kunnen flikken. alleen een hoger superieur blank arctisch mensapen ras kan zoiets in zijn kop halen.
======================== Dit had ik vorige week gemaild naar een blanke Extreemrechtse halfduitse man, hij heeft een podcast en wilde mij interviewen over mijn hele bottom homo hoeren verleden.

Bereid je voor op de bloedige DERDE WERELDoorlog ok, 10.000 Russische Kamikaze Drones gaan in een keer heel Europa hard platgooien en totale chaos veroorzaken, met HONGERSnood, bloedbaden, Burgeroorlog, totalitaire oorlog komt eraan binnen 14,1888 jaar tijd, heel Europa, ik zal waarschijnlijk dan al keurig netjes DOOD zijn.

Blankenhaters gaan jou helemaal martelen dan en halfdood meppen, het riool in ok als deze Holocaust zal losbarsten in heel Europa tegelijkertijd, kettingreactie, een INFERNO.

De vervloekte, gehate, UITGENAAIDE, Bottom homo hoeren zoon van de Hindoe Satan heeft jou nu gemaild.

=====================

https://forum.politics.be/showthread.php?t=232296

============================= DATA Chatgpt
In 2024 vonden er 1543 (pogingen tot) aanslagen met explosieven plaats in Nederland. Dat is een stijging van 71% ten opzichte van 2023.16 apr 2025

In 2024 vonden er 1543 (pogingen tot) aanslagen met explosieven plaats in Nederland. Dat is een stijging van 71% ten opzichte van 2023. Het Offensief tegen Explosies presenteert vandaag het actieplan dat deze stijgende trend moet keren.16 apr 2025

========================

AI-overzicht
Check belangrijke informatie. Meer informatie
In Nederland heeft 41% van de vrouwen ooit fysiek of seksueel geweld meegemaakt, waarbij 7% structureel geweld ervaarde. Eén op de drie vrouwen heeft seksueel geweld meegemaakt en ongeveer 1 op de 6 vrouwen heeft partnergeweld ervaren. Femicide, het doden van een vrouw omdat ze een vrouw is, vindt in Nederland gemiddeld eens per acht dagen plaats, waarbij de (ex-)partner de meest voorkomende dader is.

============================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden