Ben jij doodsbang voor Geert Wilders??
IK ben zelf aangevallen door BLANKEN haters : heb ik aangekruist ok omdat
ik inderdaad heel erg HOllands ben, een 99,999.999 procent witte Hollandse Waldo ben ik HEDEN TEN DAGE, in feite in geestelijk, psychologisch en karmisch opzicht, en veel hindoestanen hebben mij hierom toch flink GEHAAT, weggejaagd, gediscrimineerd en aangevallen en zelfs willen mishandelen. Mijn hele hindoe en moslim familie HATEN mij nu en eisen mijn dood, zelfmoord, bellen al 5 maanden hierover, oa ook mede door mijn hele Bottom HOMO hoeren meisjes verleden.
O ja, Reshmi Malahe uit Ypenburg vertelde mij dat de Hindoestanen mij haten omdat ik te licht van kleur ben en zij is zelf een licht getinte Hindoemeid uit Nepal, en zij weet dit, wel is Reshmie dus echt van het Bharatiya PV RAS uit oude India en absoluut geen Blank Europese Vrouw. KLEUR alleen is NIET het hele verhaal ok. Hindoeisme van de vieskleurige, zwarte hindoe aapjes ken ik nu als een extreem Racistisch en Discriminerend geloof ok na ruim 25 jaar alles goed uitvechten met hen overal, als een echte letterlijke Hindoe Apenstrijd ok.
Dus Ja aangekruist zelf, ben wel een Bruine aapje, INDiase RAStype, maar als AI KOELIE AAPJE ben ik nu dus gedomesticeerd in de Blanke Arische Apen Natie Nederland, en ik heb hier mijn eigen OPEN TBS Apenhokje, genoeg VOER, voel mij redelijk veilig, en ben vrij in mijn Kooi, kan lekker naakt lopen erin en hele dag slapen of idiote aapverhaaltjes tikken op dit White Apeman Power forum he, dus ik heb niets te klagen.
Buiten hier lekker vertrouwd uitzicht, net dierentuin gevoel he, ik zie vanaf de vierde verdieping nu vanuit het grote raam, ruim 20 hoge bomen met vijvertje en het is voor een Bruine Kwatta Koelie aapje perfekt, ik ga vaak na middernacht door dit pikdonkere bosje lopen, is kruithuispad he hier naast snelweg kruithuisweg, wijk voorhof, Delft, Nederland, kijk maar in google view he dan zie je mijn mooi versierde zelfmoordflat dirk costerplein.
Leg eventueel ook uit waarom je iets aankruisde in de antwoorden, leuk ok de Blanken zijn nu toch het MEEST gehate RAS op aarde denk ik en hun toekomst is HAAT en Genocide, dus het is een echte Rassenoorlog in Nederland en Belgie.
REF de blanke Yezidas in Syrie zijn flink kapot gemaakt, uitgemoord, massa verkracht, genocide, en niemand heeft hier iets tegen gedaan in feite. HEt was een Rassenoorlog daar en nu willen zij de Druzen ook uitmoorden, en die zijn halfnegers dus nieuwe rassenoorlog van de licht getinte Arabische Syrische Islamitische MILITIES. HEt is GEEN Islamitische OORLOG daar in Syrie, nee het is een Rassenoorlog ok.
===========================
|