Los bericht bekijken
Oud Gisteren, 22:04   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Heb jij blankenhaat meegemaakt of gezien, gehoord zelf?

onderwerp, vraag

Heb jij blankenhaat meegemaakt of gezien, gehoord zelf?

analyse

(01) Het gaat hierbij nu echt om jouw eigen persoonlijke ervaring, dus of jij als hogere Blanke Belg, Vlaming, Fries of Nederlander dus ooit echte blankenhaat hebt meegemaakt, bent uitgescholden, of bedreigd, evt mishandeld, aangevallen, geintimideerd, omdat je blank bent, of dat je dit zag gebeuren ergens?

(02) logischerwijs moeten de NIET Blanken de Blanken ook terug haten of vanuit hun koloniale verleden dus haten, ref googel Sons of slaves, hele zielige negers in Nederland.

(03) Rassenhaat is helaas natuurlijk en NOODZAKELIJK, leuk is het niet maar de harde natuur zit in onszelf, dus wij zijn allemaal Racistische Mensaapjes en zelfs onze hele zintuiglijke neuronische schakeling intern werkt ahw gender gericht en raciaal gericht.

(04) IK weet niet goed hoe dit verder moet zo, hele Multikukeluku is nu TER ZIELE, de ontwitting zal fataal worden, hele economie stort nu al in hier in Nederland, Vlaanderen, Friesland en Belgie.

(05) Vertel aub jouw ervaring mbt Blankenhaat, persoonlijk of gezien, gehoord? HEt zelf meemaken is nodig hierbij, ipv horen zeggen, gelezen of fantasie.

(06) De harde WAARHEID is dat bijna alle ZWARTEN uit India en Afrika echte Blankenhaters zijn ok en ik kom uit de zwarte werelden dus ik heb het zelf gezien en gehoord. Blanken zijn echt het meest gehate RAS op aarde denk ik nu. En men wil nu Blanken dus ook nog Blankenhaat bijbrengen en Zelfhaat wat dus een geestelijke White Genocide is en geestelijk vernietigend.

(07) Ik kende diverse jonge kinderen, oa een meisje in mijn flat, vroeger met mijn ex vrouw en zij was mishandeld, verkracht ok en zij zat middenin een hele identiteitscrisis en was geestelijk kapot gemaakt ok net 9 jaar, Jennifer, 2006 was het, en haar nooit meer terug gezien, nadat zij was opgenomen in een inrichting. Dus daarom is het begrip god pure onzin, en pure fantasie. Ga dit maar zelf vragen aan al die tientallen miljoenen mishandelde en verkrachte jonge kinderen, wereldwijd. Geloof liever dat wij door Papa Satan zelf zijn geschapen naar zijn evenbeeld........ gehoord van Wieroe (RIP 09.09.2022)

(08) Blanken als Etnische mInderheid in Nederland, Vlaanderen, Friesland, Belgie gaan echt dood gediscrimineerd worden en massa verkracht en helemaal afgespietst worden als het ooit na 2040 zover zal komen, REF Liedewij de VOS , Forum voor Democratie: ' ........ wij zijn de laatste generatie Nederlanders die NOG geen minderheid zijn.....' Doemscenario.

(09) ..... Uiteindelijk kunnen deze laatste psychopatische, dood in genaaide, doorgedraaide Nederlanders dan in de toekomst beslissen om alle dijken, dammen en waterwerken maar op te blazen en Nederland terug te geven aan de ZEE, na ons de zondvloed......... laat hen lekker verzuipen .........

=================================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden