Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand
onderwerp
HOe kan ik een EENMANS nucleaire Macht worden, a la Generaal ZOD uit the man of steel
analyse
(01) Ik kan nooit meer langer, groter geschapen en HOGER, superieur blank worden ok dus in lang, grootgeschapen blank Arisch Nederland ben ik nu totaal verdoemd. Als ik een Nucleaire EENMANS Macht zou worden dan kan ik HOGER staan dan elke lange, blanke Ubermensch op jullie Grote Witte KUT Apen planeet.
(02) Veel zwarten zijn zielig ok en weten dat zij genetisch minderwaardig zijn en altijd lager staan dan elke HOGERE Blanke MAN, zo zit onze Zwarte Hindoe apen en Afro apen in elkaar, en ik LIEG niet, harde realiteit is het voor ons.
(03) Het is wettelijk wel verboden in Nederland en Belgie dat een burger nucleaire wapens mag bezitten, een simpele TASER is al ten strengste verboden he. Stom hoor.
(04) Ook de Militaire Macht moet bij het VOLK zijn en het VOLK moet het recht hebben om terug te vechten met gelijke wapens tegen de onderdrukkende STAAT van LINKSE psychopaten, uitbuiters, ex criminelen, SADISTEN en legale Rovers.
(05) De STAAT en het TUIG willen het VOLK dus lekker samen verkrachten, beroven, uitbuiten en intimideren en nu pas begrijp ik het betoog hierover van Prof PH Zwaluw in zin oude boek: het grote geheim uit de jaren 1990. Ik moet dit boek opnieuw doorspitten denk ik.
(06) Vrijheid van meningsuiting moet een onvervreemdbaar recht blijven van de lagere, rechteloze burgers en dit is hun laatste LEGALE podium en middel om terug te vechten tegen de STAAT en het TUIG denk ik nu. Het volk mag zichzelf niet Nucleair bewapenen en dit is feitelijk een groot ONRECHT denk ik nu.
(07) wie wil ook een EENMANS nucleaire Macht worden, a la Generaal ZOD uit the man of steel. Heel veel zwartjes in Nederland en Belgie haten de hogere, superieure Blanken en helaas zij weten zelf hoe laag en minderwaardig zij zelf zijn.
(08) Het Drama van heel veel genetisch minderwaardige niet blanken in alle Blank Arische Naties is echt pijnlijk en zelfvernietigend denk ik.
(09) De vieskleurige, lager geevolueerde, RATachtige surikoelies zijn wel een hele minderwaardige en overbodige apensoort in het HOOGbeschaafde Nederland denk ik nu. HOe kunnen wij Nederland en Belgie nu absoluut KoelieFREI en KOELIEREIN maken???? Is het dan toch te laat?
|
Laten we dit even analyseren.
(01)
Zeg nooit "nooit". Maar het idee klinkt hier wel als een plan van een "supervillain" uit een Marvel film, maar dan de KNT-versie waar penislengte een belangrijk thema is.
(02)
Een beetje zoals de Nederlandstalige voor den Franstalige. We weten dat het op dit moment beter gaat in Vlaanderen en dat Wallonië zwaar financiele afhankelijk is van ons. Toch kunnen ze Vlaanderen binnenwandelen en ons beginnen commanderen in het Frans. We pruttelen een beetje maar steken direct onze kont omhoog en beginnen Frans te praten. Alsof we weten dat we er genetisch minderwaardig aan zijn.
(03)
Dat is inderdaad opmerkelijk. Ook is het niet eenvoudig om een nucleair wapen te bouwen als kleine zelfstandige, dus de kans dat een kernwapen wordt gebouwd door een privé bedrijf, laat staan een privé persoon, is zeer klein. De eerste die in mij opkomt is Elon Musk. Echter, Nucleaire wapens hebben geen enkel sociaal of eceonomisch voordeel dus is er ook geen reden voor iemand om dit te bezitten behalve een staat louter als verdediging tegen iemand anders.
(04)
Ik had een "ok" verwacht achter "Ook de militaire macht moet bij het volk zijn". Klinkt heerlijk anarchistisch eigenlijk. Mensen met zo'n extreme patronen zijn ergens wel belangrijk in de politiek om druk te zetten op de centrale macht. Het gevaar zit enkel als extreem rechts aan de macht geraakt (Zie Trump, Nederland, ...).
(05)
Ik ken het boek niet, maar het klinkt allemaal wel erg cynisch.
(06)
Vrijheid stopt waar die van een ander begint.
(07)
Haat schaadt het individu zelf meer dan anderen. We worden niet boos omdat we denken dat we inferieur zijn of omdat we nooit superieur kunnen zijn.. Het haatgevoel zelf komt en dat doet ons van binnenuit pijn.
(08)
Je ziet toch overal BLM enzo. Ik heb eerder de indruk dat het omgekeerd is.
(09)
Ik denk dat meditatie jou deugd zou doen. Haat en cynisme versterken enkel het brandende stressgevoel in de buikstreek, wanneer je zulke berichten typt. Het is een soort "afreageren".
Afzien is de boodschap: Lijden --> Lopen tot je neervalt. Op een boksbal meppen tot je niet meer kan. Jezelf uitputten.