Los bericht bekijken
Oud Gisteren, 18:39   #34
Voltian
Europees Commissaris

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Je bent te goed voor mij, om me deze kans te geven.

Eerlijk, ik zou daar niet te moeilijk over doen. Wie voor mij waanzinnig is (ik denk dat we allemaal weten wie hier bedoeld wordt) of het forum saboteert (ik ken er momenteel zo geen, vroeger wel), die gaat eruit omdat ik het wil en omdat ik het forum gezond wil houden volgens mijn idee van gezond.

Jij weet heel goed dat ik er geen mensen zou uitsmijten omwille van hun mening. Ik heb hier al ettelijke keren gepleit om linkse forummers hier te houden, want dat behoort ook tot mijn idee van een gezond discussieforum.

Alhoewel ik er me wel ene kan voorstellen die ik eruit zou gooien zondermeer, maar dat is omdat hij een Olgino-vatnik is.
Hmm, maar dan beland je toch onvermijdelijk in een situatie die je net wilt vermijden?: overgeleverd aan de "willekeur" van de eigenaar/inrichter van het forum.

Afgaande op je eerder post, had ik verwacht dat je een extreem permissieve moderatie (i.e. geen moderatie) zou wensen.

Neem nu nen tomm, zou die actief mogen blijven op jouw forum? Of dewanend, wat doet die precies verkeerd dat-ie "saboteert".

Ik denk dat je toch niet ontsnapt aan een zeker afsprakenkader wat voldoende generiek is, om willekeur te vermijden. Of is die willekeur niet erg? Da's het privilege van de eigenaar?

Vind ik toch wat verrassend.

Laatst gewijzigd door Voltian : Gisteren om 18:47.
Voltian is offline   Met citaat antwoorden