asgard, laat u vooral ni van de slag brengen door het lage niveau van de mensen die niet beter kunnen reageren, al land er een ufo op het witte huis dan zullen ze het nog ni geloven
er zijn best wel mensen die deze input apprecieren
ik heb die VPRO reportage gezien op tv bij lichtpunt
de carlyle group bestaat uit een groot aantal bekende mensen die er alle baat bij hebben dat mensen zoals hierboven reageren
hetgene waar de carlyle group op uit is, is heel simpel, zoveel mogelijk wapens verkopen aan derde wereld landen, deze gaan dan schandalig grote leningen aan bij de wereldbank (denk wel dat ze die leningen ook nog eens "gunstig" gaan krijgen van wolfowitz) en gaan dan lekker oorlog voeren tegen etnische minderheden, als ze dit dan niet doen worden ze binnen enkele jaren bestempeld als rogue state en dan verkoopt de carlyle group weer wapens aan de "coalition of the corrupt" om die "rogue states" even een lesje te gaan leren
spijtig genoeg willen mensen zoals Knip, Chipie en alle andere "alles wat amerika doet is goed" mensen, dit niet zien en komen ze met argumenten in de trend van, liever amerika dan een of andere moslim staat, of ze zijn op 9/11 in de val gelopen om te geloven dat de oorlog tegen terrorisme ook echt moet gevoerd worden
nu ga ik hier weer hopen kritiek krijgen, maar dat kan me niks schelen
de documentaire die asgard post is een hele goeie, en de mensen die nu commentaar gaan spauwen hebben 99% kans niet eens de moeite gedaan om die te bekijken