Citaat:
En dan zitten we nog met het probleem dat de flaminganten over het algemeen, zoals zelfs Dhr. Platel opmerkte, schuchtere individuën zijn, die geen tip van hun identiteit wensen vrij te geven, en posten onder nicknames. Zo had Knuppel in de betreffende forumsessie een topic geopend, waar zij Platel vragen stelde over zijn nieuw boek. Op zijn antwoord reageerde ze dat ze dat boek onmiddellijk ging aanschaffen, en als ze hem ooit tegen het lijf zou lopen, of hij dat boek wenste te signeren. Ze zou zich bekend maken als ... "Knuppel". Dit is zo'n schrijnend voorbeeld van de laffe houding van de flaminganten. Ze leven in de anonimiteit en vanuit hun luie zetel uiten ze kritiek op ons land.
|
Brandt je nieuwsgierigheid zo hard, Yann?
Ik heb al meermaals gemerkt dat jij bijzonder in mij geïnteresseerd bent. Ik krijg zelfs Valentijnskaartjes van je via pb....... 8)
Als beloning zal ik een stukje van de Knuppelsluier oplichten:
Marc Platel kent mij persoonlijk en dus ook mijn echte naam. De goeie man weet alleen niet dat ik op dit forum ook 'Knuppel' ben. Als ik mij kenbaar maak met mijn forumnick bij het signeren van zijn nieuwste boek zal hij weten dat Knuppel en..........dezelfde is.
Voor jou en je fameuze vrienden zal ik echter nooit anders dan als 'Knuppel' kritiek uiten op jouw Heilig Land, zijn Misdadige Koningen, de bubbels, en de overige politici.
Op dit forum zit nu eenmaal gevaarlijk tuig. Hier zitten zelfs kennelijk een aantal heethoofden bijeen. Dat fokt de groep op om steeds nóg verder, nóg sterkere uitspraken te doen. Dan komen we al snel uit bij jou en je 'grappige' uitspraken, die niemand desalniettemin snel zal vergeten.
Om met je eigen woorden af te sluiten:
onvriendelijke groeten
Knuppel