Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Nogmaals geef je zelf de reden waarom er absoluut geen grond is deze snertpartij verplicht op te nemen in alle peilingen,
|
Dus jonge partijen hebben per definitie geen recht op media-aandacht, omdat ze politiek niets betekenen? Je wringt je in bochten, waar je zelf niet meer uit geraakt. De BUB heeft recht op media-aandacht, net zoals alle andere partijen, op de
met belastingen gefinancierde openbare omroep. Als je het daar al moeilijk mee hebt, dan ben je idd een ordinaire fascist.
Citaat:
zoals de eisende partij (Hans1 et al) wou of er maar liefst de helft van de media-aandacht van de grote partijen aan te geven.
|
Zoals eerder gesteld worden de eisen in rechtszaken altijd overdreven. Maar daar heb jij overduidelijk geen kaas van gegeten.
Citaat:
Je moet je plaats kennen in die is in de marginaliteit van de dagelijkse realiteit. Niet op het televisiescherm.
|
U kan met deze zinsnede onmogelijk ontkennen dat u een fascist bent. Leg deze quote voor aan eender welke professor, en die zal oordelen dat het van de hand van een ziek individu komt.
Het is niet omdat u, een anonieme scheldpoëet op een internetforum, de B.U.B. als zijnde marginaal beschouwt, dat de partij niet in de media mag komen. De B.U.B. heeft het recht om haar mening te verkondigen via de openbare televisie. Het is dan aan
de mensen om te beslissen of ze stemmen voor de partij ja of nee.
U hebt overduidelijk een panische angst voor het moment dat de BUB regelmatig op televisie zal komen. En daar gaan we nu net eens werk van maken sè!
Citaat:
Hier komt de aap uit de mouw: de BUB-knulletjes willen een soort staatsgreep op de VRT uithalen met als doel deze staatszender in hun voordeel te laten spelen.
|
Haha! Eerst was het chantage en afpersing, nu is het al een staatsgreep! U moet dringend eens op consultatie gaan bij een psychiater.
Citaat:
Mijn beste, dat is compleet onverenigbaar met een democratisch opgerichte staatszender ten objectieve dienste van alle burgers.
|
Ik ben blij dat u zelf over de objectiviteit, die de staatszender wordt geacht te zijn, begint. De VRT en RTBF zijn overduidelijk niet objectief, daar ze jonge partijen van elk debat
uitsluiten. U moet niet vergeten dat deze klacht voorafgegaan is door tientallen beleefde verzoeken vanwege de BUB om uitgenodigd te worden op debatten. Maar daar kwam nooit antwoord op...
En dat vindt u
democratisch en objectief, ten dienste van de burger?
Citaat:
Je kan onmogelijk verwachten dat de VRT plots de vulgaire propaganda van de BUB gaat uitzenden om jullie helpen an stemmen te komen. Zo gaat het helemaal niet.
|
Het is niet omdat onze propaganda niet in uw kraampje past, dat ze vulgair is. U bent vulgair omdat u er niet in slaagt één zin te posten zonder scheldwoorden.
Citaat:
Nee, een politieke nobody bijvoorbeeld is iemand die zijn eigen reputatie én die van zijn partij op het internet hoogst persoonlijk aan flarden heeft geschoten door te komen schreeuwen dat flaminganten moeten afgeslagen en geviseerd als terroristen worden.
|
Ik loop nog steeds met opgeheven hoofd. Ik heb geen last van minderwaardigheidscomplexen. U blijkbaar wel, want u doet niets anders dan anoniem schelden. Daarboven komt dat u geen partijvoorkeur heeft (onzekere ingesteldheid) en extreme vormen van verzuring vertoond. U bent maw de politieke nobody of de politiek dakloze.
Citaat:
Overigens, de BUB is de facto een eenmanspartij.
|
Alweer zo'n fascistische zinsnede!
Mag ik ook vragen waarom?
Citaat:
De enige actieve is Hans1, en dan nog alleen om een uiterst bedroevende manier op enkel dit forum. De andere 3 pubers, zoals jij, zijn slechts achtergrondgeruis die als decorvulling dienen. Immers, wat heb jij nu zoal te vertellen dat van een wereldgroot belang is? Zoals deze discussie bewijst; alleen een paar afgezaagde beledigingen (cfr. jouw perverse voorliefde voor het woord "fascist") die ad infinitum worden herhaald.
|
Fout antwoord.
U mag voor mijn part dogmatische stellingen lanceren, maar tracht ze dan ook te onderbouwen met argumenten.
Citaat:
Maar ja, de BUB heeft inderdaad 13.000 stemmen. Het Vlaams Belang en de NVA hadden er wel wat meer, tesamen meer dan een miljoen kiezers. Deze simpele vergelijking zegt wel iets.
|
De B.U.B. is dan ook veel jonger dan de Vlaams-nationalistische partijen die u daar opnoemt. Bovendien is de geschiedenis van de flaminganten in de Belgische politiek nu ook niet meteen iets om over naar huis te schrijven. (V.U.) U moet dus niet zo hoog van de toren kraaien.
Citaat:
En dan ga ik nog zwijgen over de bedreigingen van de BUB om de NVA aan te klagen en te laten verbieden.
|
De B.U.B. heeft er heel goed aan gedaan om de racistische N-VA aan te klagen. U kan mijn argumentatie hierboven terugvinden.
Citaat:
De rest van je "betoog", als we dat woord aan de BUB mogen vuil maken, heb ik maar verwijderd want er was niet veel intelligents of nieuws aan, en dan druk ik me nog zacht uit.
|
Ik wil u ook eens een vraag stellen:
Als de B.U.B. zo'n onbelangrijk prutspartijtje van twee man en een paardekop is, dat te marginaal is om op het beeldscherm te komen, waarom besteedt u er dan 95 % van uw aandacht (berichten) aan?