Los bericht bekijken
Oud 29 april 2005, 06:49   #3
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

ik heb ja gestemd waarom? even uitleggen:

Spirit is een vlaamse nationalistische partij en zorgt er nog eens voor dat we niet plat op de buik zullen gaan voor de ps

Wat Stevaert niet durft durft spirit soms wel eens en dat is ingaan tegen de ps

nu op zich hebben we daar natuurlijk nog niet veel van gemerkt maar het is toch duidelijk dat spirit ook druk op de ketel houd tegenover sp.A op brusse halle-vilvoorde te splitsen!

Spirit kan inderdaad ook met de tijd tegenvallen maar we hebben toch al mooie verkiezings resultaten behaalt met hen erbij

niet vergeten dat we in kartel zijn gegaan nadat we zware slagen hebben gekregen als sp.

In mijn ogen was het goed dat we een kartel zijn gaan vormen met spirit vooral op verjonging toe

ik merk nu ook dat er meer en meer jongeren zich aansluiten bij Animo enz dus dat is zeker positief
het doet ook deugd om dan nog eens iemand te zien bijkomen bij animo of de sp.A want tegenwoordig zijn veel jongeren nogal geneigd om op vlaams belang te stemmen
vraag mij niet waarom maar dat is mij toch al opgevallen!
ik zou wel zeggen als je daar echt moeilijk mee hebt komt dat zeggen op het nationaal Congres in December daar zal je er zeker openlijk kunnen over discussieren!!!
meer info op www.pro.be
Gertj3 is offline