Los bericht bekijken
Oud 29 april 2005, 13:54   #9
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Tegendradigaard
en waar heeft De Winter dien bot opgegeten ?

Ik kan bijna mijn open niet geloven, Blokkers beginnen al openlijk het politiek profitariaat te verdedigen. Wat "groei" toch kan doen, nietwaar...

einde citaat.

euh het zal aan mijn beperkte vermogens liggen maar ik zie mij nergens enig profitariaat verdedigen.
Maar om de niet begrijpenden een handje te helpen zal ik proberen op een voor iedereen bevattelijke manier mijn bijdrage te verduidelijken.

Bon BVL opent een forum onder de titel "De Winter vangt bot...."

Ik zie dan voor mijn ogen De Winter aan de waterkant zitten en nen bot boven halen. Ik denk dat iedereen wel zo al eens een cartoon gezien heeft waar ne visser nen bot (= laars) boven haalt zeker.
Iedereen nog mee tot hiertoe ? Ook BVL ? Als ik te rap ga zeggen he.

goed en dan vraag ik natuurlijk : en waar heeft De Winter dien bot opgegeten ?

omdat het dus een artikel over restaurants ging maakte ik de link tussen de visser die nen bot (= laars vangt) en die zijn vangst gaat opeten in een restaurant.

Okee ik weet het als ge dat zo allemaal moet uitleggen dan is het eigenlijk niet meer grappig. En ik weet ook dat er niemand over de grond zou gaan liggen rollen van het lachen maar ik doe het dan ook niet voor jullie, maar ik doe het voor mijn eigen, want ik lach graag en ik lach ook graag met mijn eigen en telkens als ik mijn eigen grapjes zie staan dan lach ik nog eens met mezelf en vergeet niet : een lachende mens is een gelukkige mens
en streven we allemaal niet naar geluk.

voila zou BVL nu nog eens kunnen verklaren waar ik het politiek profitariaat verdedig ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline