Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
...
2) Twee: die zaakvoerder liegt er op los want welke zaakvoerder gaat zijn klant op voorhand vertellen dat een allochtoon de klus komt klaren? Dat is gewoon een uitvlucht. Tenslotte plaats je zo'n poort eens in de twintig jaar, het is geen ruitenwasser die iedere maand langskomt. Ik denk dat de meesten die allochtoon niet graag zien komen maar haast niemand zal een groot bakkes
opzetten en hem terugsturen...
|
Ik geef die zaakvoerder voorlopig wel het voordeel van de twijfel.
Want ik kan me inbeelden dat die kakmadammen van sjieke kantelpoorten (ja ekskuseer: bij mij thuis valt niet veel te rapen ...) tijdens of na de plaatsing bellen naar de verkoper om hem expliciet te vragen of die plaatser wel te vertrouwen is want bla bla bla en als er ingebroken zal worden, zij de faktuur gaan krijgen ..bla bla.
Als verkoper die moet vechten om een order binnen te krijgen, neem je geen risiko's, het gaat verdomme om je broodwinning.
Ik weet het slechts uit tweede hand, maar ge maakt zo wat mee als ge in mensen hun villa's moet gaan werken. D'r zijn er zelfs die hun wc op slot doen, want een mens met een schoofzak, een arbeider dus, zou eens op hun sanitair moeten kakken ....
En daarmee ziet ge nog maar eens dat een racisme-probleem in weze hetzelfde is als de "klassestrijd van de oude sossen".