Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Punt 1: Ik heb niet bij de moderatie geklaagd, na de doodsbedreiging (zo zag ik het) van Asgard. Als Pietje het initatief voor me heeft genomen dank ik hem hiervoor.
Stubaf zever a.u.b niet over zaken waar je niks over weet.
Punt 2: De postings van Pietje zijn kort, maar krachtig.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
dat je op dit forum (dat wemelt van Blokkers en ander rechts gespuis) deze twee epthetons gebruikt (die een zeer negatieve bijklank bij de meeste forumbezoekers oproept) gebruikt zegt genoeg over jou discusieerstijl. Louter op de man spelen, louter zaken insinueren, zonder het echt bij naam te noemen, louter een sfeertje scheppen.
Sinan123, genade en zegeningen zij met hem, is een Turkse Nederlander. So? Dat maakt zijn kijk, op de politiek misschien net dat boeiender, en zijn bijdragen net dat origineler dan de honderdste kloon van onze huisnazi Sunshine-Heydrich-Asgard-Generaloberstvonstorch etc.
Dat Pietje een Linkse is (geen "") is algemeen geweten. Dat hij overbodig is? Blijkbaar denkt de moderatie daar anders over. En Als hij jou stoort schat, zoek dan een forum op waar ons Pietje niet komt.
En als vakbondsdelegé ben ik ervan overtuigd dat hij zich inzet voor zijn makkers op de werkvloer. daarvoor verdient hij mijn respect. Stoort u dat, tja, brute pech dan.
|
Hartverwarmend, Thanks guys 8)