Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2005, 13:07   #25
Public energy
Provinciaal Statenlid

Public energy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
jammer dat niemand hier beseft (ook de linksen blijkbaar niet) welkeen triomf deze 1 e mei alsnog is geworden door de spontaniteit van laura. Wil iemand mij van de linksen eens uitleggen op welke manier Bush hierdoor populairder zou kunnen worden. misschien heb ik een stuk gemist he - ik heb immers geen tv meer.
Misschien is het u ontgaan dat miss spontaneous haar moppen (die ik ov erigens helemaal niet slecht vond) stond af te lezen van een stuk papier. Iedereen weet toch dat er zelfs op de meest informele gebeurens waar Bush bij betrokken wordt met een strikt draaiboek wordt gewerkt, waar niet afgeweken van mag worden. Men maakt er zelfs geen geheim van dat 90% van Bush zijn speeches door zijn speechwriters worden geschreven. Iemand met een beetje gezond verstand kan dan toch niet geloven dat men zou toelaten dat Laura Bush zomaar de vooraf overeengekomen planning in het honderd laat lopen. Iets zegt mij trouwens dat men op het witte huis niet bepaald gelooft dat george met zijn overdonderende spontaniteit in staat zou zijn zo’n situatie recht te trekken.
Public energy is offline   Met citaat antwoorden