Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
dat noemt men parasitieren op de samenleving.
het is tijd om de SZ volledig af te schaffen (met uitzondering voor mindervaliden).
mijn loon is bv 2500 brutto. Eerst trekt men de zogenaamde 'sociale' bijdrage af = 13% = 325 euro, dan betaalt mijn baas nog es rond 30% 'sociale' zekerheid op mijn brutto loon, ff rekenen : 750 euro. Per maand verlies ik 1075 euro aan de zogenaamde 'sociale" zekerheid. Per jaar is het 1075*14= 15050 euro !!!!!!
Met 1075 netto extra per maand kan ik ZELF mijn eigen pensioen sparen, kan ik ZELF eventuele werkloosheid opvangen, kan ik zelf voor medische uitgaven zorgen.
Imho moet iedereen zelf kunnen kiezen tussen zelf sparen voor eigen pensioen of het aan de staat te laten... Nu voel ik mij bestolen ter voordele van parasieterende werkloze medeburger
|
Wat een degoutante opmerking

Duizenden Vlamingen zijn vandaag werkloos door het geknoei van de jodenpartijen. Schrijnend om te zien dat er nog steeds Vlamingen zijn die slapen onder een autostradebrug en hun eten uit de vuilniszakken van de supermarkten moeten gaan halen maar voor zulke associale dikkennekken zoals u mag de SZ afgschafd worden. Laat maar duizenden Vlamingen honger lijden enkel en alléén om dat Shizie een villa in Brasschaat wil met een Porsche onder zijn kloten. Probeer al eens alle vreemdelingen en asielprofiteurs te verwijderen van de sociale zekerheid dan zal er tenminste méér geld zijn voor de Vlamingen die het echt nodig hebben.
Als ik van u was: verhuis naar de JEWSA!